Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
kenangan
meh meh. aku nk cite nih. :) smlm aku tade kuliah. so, aku decide nk balek n9 . . yelaa, da nk rayer la kate kan. . semenjak due menjak nih mmg salu balek n9 . . tp kan smlm aku balek n9 lambat. . aku tatau la nape aty aku kate balek lambat ckt la. salu nye kul 10 da gerak. . nih kul 12 pon still dok ngadap lappy ag. . hoho. then, da nk kul 1 br aku chaw. . 

okeh, nk dijadikan cerite nye cmnih. . ptg smlm abah aku ajak g bazar kt Salak Tinggi. . aku pon follow la n bawak sorg cousin aku Raif yg comel tuh. sampai kt bazar. . mcm2 kitorg beli. . ikan bakar la, kueh mueh, aer, ayam goreng, n mcm2 la. . yg cousin aku dok sebok nk aer. aku pon belikan la aer soya n bg die minom. . pehhh. terlior tgk nye. haha. tgh2 beli laok tuh, ade yg menyaket an aty aku. . mane x nye, kt bazar tuh punye la ramai org, ade pulak 1 kete persona nih pmpuan india bwak lalu kt tgh2 org rmai lalu lalang tuh. . bodo la die tuh. . nyaris langgar aku dr blkang, nseb baek abah tarek aku. time tuh aku da la tgh sarat pgang laok. . huh. then, ade 2 org mamat tuh taan kete die. . mamat tuh soh pmpuan tu undo an kete tp pmpuan tuh buat bodo jek, nk jugak lalu kt tgh2 tuh. . skali mamat tuh tendang kuat2 kete pmpuan india tuh. . padan muke, puas aty aku. . uishh, jaad jugak aku ek. haha. 

dah, tutop cite tuh. . skang ade lagi satu cite, lagi syokkk. . . smlm lepas bukak pose, abah ajak g Giant Nilai. . then, aku pon follow la. . nenek n cousin aku si Syikin pon follow jugak. . korg nk tau x, sampai2 jek kt Giant nk park kete, ternampak kete abah aku waja itam WKW2**9 . . btape seronok nye. . haha. mule2 aku x sure la itu kete abah aku ke, tgk dekat2 a'ahh la, kete abah aku woo. . . melonjak x tentu arah aku time dlm kete uwh. haha. x byk brubah pon kete tuh. . kete waja tuh da dibeli org rupenye. . negro pulak tuh. . haihhhh -,- kete tuh best bwak, sedap. . org salu panggel kete aku mcm vvip. member aku pon same jugak. malu aku. awww. haha. act, bile member2 tau yg abah aku tuka kete, dorg kate "alaaaaa. . . . ." :) dorg x suke sbb kete waja tuh santek, aku pon x suke tp ape kan daye, waja tuh byk rosak nye. . kalo nk repair, ready kan bape ribu kot. . da same mcm nk baya duet muke kete br. . so, that why abah tuka kete br teros. 2 or 3 taon kete tuh besame dgn family aku. . wuuu..

skang abah amek kete persona wane silver WQQ7**7 . .br sbulan kot. . 2mnggu lepas aku balek tgk kete br depan umah, aku ingt kete org rupenye kete sndri sbb nampak kotak tisu spiderman. hoho. aku eppy la jugak, tersenyum kuceng aku dibuatnye tp aku cover2 jek. haha.

smlm mcm bnde mencipte kenangan. . yg suke, yg menyaket an aty, yg sdeyhh, n mcm2 la. . .:) hope dgn kete br nih, bia la tade prob, da la aircond sejok gelaa. . psg 1 mcm psg 5. . haishh. papew pon, thanx God. . hope Kau mura an lagi rzeki keluargaku. . eppy sgt even ade la ckt sdeyhh bile kete waja hnye tnggal kenangan. . . .

nih aku serta an pix. . tgk le . . . ;)

nih la kete br nye. . 


aku saje pixelate kan number plat.
sowyyy. ;D

kotak tisu nih la 1st yg aku nampak dlm kete. punye la terkejot berok aku.
haha

tuh jek pix aku dpt upload. . pix kete waja x dpt nk upload kt cni sbb aritu pc kt umah aku rosak. . sume da tade. . so sad. ;c tp tape ouhh. aku takan lupe kete waja tuh dlm kotak ingatan aku. . ;) yuhuUuu~

erk. tuh je la aku cite ek. .
mowninx blogger. . . . .

Posted at 11:03 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -