Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
mencari ketenangan
yah , aku perlukan ketenangan . . peperiksaan da dekat pon . urghhh. -,- tencen sgt . . buat mase sekarang , aku hanye menyepikan diri . elak dr jawab sebarang panggilan telefon rumah ataupon phone , aku jugee elak dr reply sebarang text dr member member , adek adek , n sesape kecuali kalo family aku abah or mama call aku . . niat aty nk changed numb . . hm. tnggu lah nnt aku free , aku beli numb br . . . rasenyerr da sampai mase tuka numb br kott . yelahh , ramai kott yg tak suke aku kan kan . ? ? aku kan jahat kan kan . ? ? tape, ituu hak kowg kalo tak suke aku . . maaf la kalo aku ade buat ape ape yg mmbuatkan kowg tak suke aku . . hm. aku sndri tatau la nk buat ape ag da . . aku hanye manusia biase . . tak mampu nk jd yg tbaek 100% . . tp aku cube utk jd yg baek utk kowg sume . . ;') hmmmm. jiwe sgt tidak tenang . . maseh menunggu seseowg yg bernama kawan = twin . . rindu die taw . rindu sgt . .
aten , thanx weyhh teman aku mlm td . . kau buat  aku gelak , senyum . . even kau kate mcm tak bape nk ikhlas aku gelak , tp aku rase ckt terubat la jugak sbb kau uwh suke sgt buat aku gelak mlm td . huhu. thanx sudi jd pendengar setia aku . . tak sia sia kite berkawan da 7 , 8 taon kan kan . ? :') aku pcaye kau weyhh . . jarak umur bukan aku kire . persahabatan tak kire umur pon kan kan weyh . . kau pon da paam sgt da dgn pangai kawan kau yg jenis blurr nih kan . . huhuk. sayang kau . ! weyh , kau tau mcm mcm psl aku . . tlg secret kan ea . . jgn cite kt sesape pon . . aku da mati nnt , br kau cite kan pd owg yg aku ckap tuh . . <3 
akustill tecen . tatau la bile aku nk okeh agknye . . hm. tape , aku try settle leklok nnt . . :') kowg kalo ade papew hal , gtau jek kt aku keyh . . aku da gtau awl awl , aku jrg pgang phone . . nnt nk changed numb . erk. better , aku tayah pgang phone dulu kott sbb final exam da nk start , study pon belom lagi . . br study ckt ckt . . hm. hope aku bole jawab dgn tenang nnt . n hope jugak soklan sonang yo . . huhu

~FINAL EXAM~

23/11/10 = Bahasa Inggeris
24/11/10 = Intro to Environmental Health
26/11/10 = Basic Math
29/11/10 = Soil & Hydro
1/12/10 = Physics
3/12/10 = Pendidikan Islam

doakan aku yek. .
good luck jugak utk classmate aku batch 19 . ! !

Posted at 2:16 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -