Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
rahsia
haa. , kan smlm aku cakap ade cite panas kan . . kowg nk tau kan ? okeh , aku nk cite la skang nih . . tuhh , tgk tajok tuh . . tau ke . ? tatau kan , tatau kan . ? kan kan . . ? bape byk kan daaa. . . haha. act , i da rimas la dgn owg sekeliling i nih dok merpekotak-katek an psl diri i . . cehh. london , i u i u gituu . mnyampah. haha *pssst, betol tak saya eja memperkotak-katek. -,- hentam je lah . janji u all paam kan . . hoho. hm. ade byk bende yg u all tatau psl i . . n sometime i tak jangka sperti yg u all ckap adalah attitude i yg sbena . . cth nye : u all ckap i kelakar . pdhal i mane ade kelakar . . just nk eppy kan owg jek . -,- sbb i tak bole tgk owg sedeh sedeh nih . ishhh. mmg pantang lah . . nnt i yg ter-over sedeh . pdhal owg tuh yg sedeh . haaa. , bejangket scare tak sngaje pd i kan . mcm pak nil kt redio era tuh . . die tak bole tgk owg nanges , otomatik die nanges jugee . . same lah mcm i . . hehe.

hm.
okeh , u all know bout me . ? ? dunno . ?
goodddddddddd . . . . .
before that , first thing u've to see myself . .
>kowg tgk betol betol. .<




okeh , now u guys can read this. . . ,


PERKARA TENTANG SAYA

1. pemalu. mmg saya blusher gelaa dgn owg yg saya tak knl tetibe tego saya. -,-
2. pendiam. mulot saya berat nk bcakap. lagi lagi dgn owg yg saya tak knl.
3. maaf la , saya tak berani nk tego owg tua tua . . pemalu , takot . . 
4. tak cantek. KENYATAAN. ! !
5. emo.
6. suke tidoo.
7. suke ngadap tibi. 24j pon tape.
8. muke ketad. 
9. susa nk snyum. just dgn yg dikenali jek saya snyum itupon tgk mood la.
10. agak serius. ade mase jek bole lawak okeh . ? !
11. suke wane biru
12. saya jenis suke pendam psaan. mlas nk cite kt owg yg saya tgh sedeh.
13. saya akn buat buat eppy walopun sbena nye tidakkk.
14. saya akn kate okeh sajee walopun sbena nye tidakkk.
15. owg kate saya sombong. ishh. mane ade. -,-
16. sensitip. saya mudah cpat trase kalo seseowg tuh bermaen dgn kata kata . saya rase sperti die mmperli saya or etc.
17. mule gelaa pd bebear.
18. sportink. saya tak kesa la. on sajee. . :)
19. cerewet bab makan n bab dressup. kalo mkanan tak sedap , mmg kene complain dgn mulot saya nih. . n kalo saya tak bkenan dgn mane mane baju ke slua ke ape ke , sumpa saya takan pakai.
20. gelaa nasik ayammmmm
21. benci bau petai, jering.
22. megi kegemaran ku jugee. ;p
23. tak muak dgn laok ikan masak gulai tempoyak. pehhh
24. tak pandai masak sgt.
25. meroyan kereta sport, mini cooper. kalo nampak jek kete tuh. wow. tak tentu arah saya dibuat nye. ;D
26. kalo sayang, mmg sayang gelaa. nyawa sndri sanggop saya bg pd die. . tp kalo da benci, sndri paam lah.
27. penyayang.
28. pembelas kasehan.
29. tak pandai sgt nk bersembang. otak tetibe short. tade idea nk diborakkan.
30. saya mmg byk mulot dgn owg yg rapat dgn saya. mcm mcm bnde nk cakap.
31. gelaa texting. 24j nk texting jek.
32. tak bape minat gayot. ckap dlm fon lah, bukan gayot kt pokok.
33. kaki on9 . on9 mukabuku , blogger , ms , bukak utube.
34. saya tak bedikari pon . asyek nk harap owg jek.
35. tak minat make-up.
36. simple.
37. gelaa dressup. tp tak lah sampai meroyan. dressup yg simple sajee. cth : pakai tshirt n jeans. brand mahal okeh.
38. gelaa wedges, supra, line 7 n seangkatan dgn nye. brand mahal tuhh. ;p
39. penakot.
40. tak suke bace buku,
41. minat bace majalah.
42. saya sayang family saya, kawan saya, adek adek saya, twin saya.
43. anti budak gedik.
44. fuck owg yg suke ckap belakang = kutok belakang.
45. sangat jage penampelan.even dressup saya simple sgt.
46. harta saya >> snow cap, jeans mahal, tshirt mahal, kasot line 7 n seangkatan dgn nye, beg, spek mate, duetttt.
47. tak bole nk berpisah dgn harte kesayangan saya.
48. walo dimane pon saya berade, msti mncari aer >> miloo. tatau lah. bab makan kurang. tekak asyek nk minom jek.
49. gelaa lensa walopun saya tahu saya tidak cantek.
50. suke buat owg gembire, ketawe, snyum walopun saya tak gembire pd ketika ituu.
51. saya tak bole tgk owg sedeh, nanges, badmood, mara. tatau nape , mmg tak bole tgk lah . .
52. rumantiks. agk nye la kott.
53. jiwangg lebih.
54. agak periang. kot la. .
55. nakal.
56. suke membuli. alaaa., buli manjer manjerr jek. ;p
57. kawan saya salu kate saya nih jenis blurr. -,-
58. slumberr.
59. degil. tp tak sgt. ehem ehemm
60. agak pemalas.
61. susa nk denga ckap.
62. suke berahsia.
63. sangat mnderita dan terseksa.
64. susa nak mara owg , tp kalo da mara . hee
65. gelaa NIKON n CANON.

okeh , ituu sajee utk arinih . . nnt saya updated yg br . . tata titi tut tut. ;p

Posted at 11:18 AM | 2 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -