Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
wayang = buang tencen
haaa , itu lah die . . owg exam , dok umah study hard tp aku tak . . g tgk wayang . . haha. mane tak nyerr . tencen woo . . jawab exam pon tah papew . td aku tgk cite NGANGKUNG . . sumpah kelakar gilerr . . student MAHSA ade dlm tuh . ehem ehem . skali lagi , student MAHSA ade dlm tuh . . wut wut . famous kan MAHSA . hahah. aku barai tgk cite tuh , da tak taan aku nk cover gelak aku . wahahaha . kowg da tgk . ? belom . ? ? hehe. g la tgk yek . . kelakar meyhh . dpt la kurangkan tencen pale otak aku nih . . . heee . aku ade ticket nyerr . . nnt aku upload ek kt cni . . ;p

hm. tinggal 5 hari lagi , aku da cuti sem . . lame aku tinggalkan kl nnt . . exam tinggal 3 paper lagi . urghhhh. cpt cpt lah abes , aku da tak saba nk balek . . tencen gilerr aku dok kl nih . huhuk. nape la exam selang seary . . nape tak buat ary ary jek . . kalo tak , selasa nih aku da cabot balek n9 . . . OMG , rindu gilerr kt TAMPIN . . . kau tnggu la kehaderan aku nnt yek . . rindu kau gilerr bhabi . . hehe . bole on9 24h , ikot macek g holiday bulan 12 . . g supinx . . walaweyhhh . syokk gilerr lah . hahahaha

erk. tp tuh akn dtg , skang yg tgh alami nih belom lepasi lagi . . betol betol tgh tencen nih . serabai jek jawab exam . tah papew jawapan aku tules kt paper jawapan . hoho. math aku hancor . . rabu nnt paper physics pulak . . adoi -,-

doakan sayaa boleh jawab ya pak , ibuu . . . ;p
daaaa , tuh jek bole tules . nnt aku updated lagi .
tata.~

Posted at 9:08 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -