Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
ya Allah. . . ,
akhirnya arinih 6 nov jam 10 lebih malam , AIR MATA aku jatuh jugee . tundok dgn khidupan sndrik . . even payah tetap aku lalui . belom aku putus asa lagi nih . . aku gagah kan diri hadapi sume nye walopun aku rase aku tau ape akn jd nnt . . mmg seriously , aku tgh down gelaa . aku tencen sgt . . actually , mmg aku perlukan someone utk story ape yg tgh aku hadapi skang tp aku sape . ? ? so, aku diam n pendam kan sajee . . walo berat utk tanggong nye tp aku taan jugak . . sbb kalo aku cite pon kt someone , belom tentu die paam psaan aku . . belom tentu die rase ape yg aku rase . . . T_T dgn study , dgn mmber , dgn family . . OMG , tencennnn . . . . . ! ! mcm mcm kene pikir . .


ya Allah , 
kau kuat kan la smangat aku agar dpt ku tempuhi ary ary aku dgn baek . kau tabah kan aty ku utk terima sgale dugaan yg kau beri kpd ku ya Allah . , kau sinar kan la cahaya kpd ku . . agar permudah kan aku jalani idop ku . . sesungguh nye aku insan yg lemah , tak mampu mnangong sgale dugaan dlm satu mase yg same . hanye engkau tmpat aku mngadu ya Allah . . . hanye pd kau jugee aku beserah . aku redha dgn sume ini , kau permudah kan la sgale nye . . tak sanggop aku tanggong sume nye skali gus . . aku hampir putos ase ya Allah , btape hine nye aku jike aku putos ase sebegini rupe . . 

ya Allah , 
aku penat . . terlampau penat . tak larat yg teramat . cukop la slame ini kau uji aku dgn pelbagai dugaan ya Allah . . ade kala nye tlintas di fikiran ku mngape kau tak tarek sajee nyawe ku . . hanye tinggal menghadap engkau ya Allah . . tak perlu lagi pikir kan masalah . tak perlu lagi mnyusah kan keluarga , tak perlu lagi mnyusah kan rakan rakan yg sentiase di sisi ku  . . 

ya Allah , 
apekah dose aku ya Allah hingge kau hukum aku sebegini . aku sentiase malang sejak kemalangan 25sept yg lepas . . mcm mcm bnde tlah berlaku ya Allah . . tp , aku hadapi dgn tabah . . aku pendam . aku simpan aer mate . . kerna aku tau aer mate la yg akan buat aku lemah n akan tringat pd sgala nye . . ya Allah , tidak pena aku mnyalah kan takder malahan aku sala kan diri aku sndri kerna aku tak menjadi manusia yg sbena benar nye manusia . . 


ya Allah ,
sbena nye aku cube utk mnjadi insan yg baek , mnjadi mnusia yg berguna , mnjadi umat Islam yg sejati . . tp apakan daya , aku hanye manusia biase . byk kelemahan berbanding kelebihan . walo aku jarang solat penoh 5 waktu tp aku sentiase ingt kau ya Allah . . aku smaken sedar . . . aku salu motivasi kan diri sndri . aku salu ingt aku jugee akn mati . . kalo la aku mati , ape aku akn tempuhi di alam barzakh. . aku pikir sume tuh . itu lah yg mmbuat kan aku maken n smaken sedar ya Allah . . 

ya Allah. . ,
kau ampuni lah dosa dosa ku ya Allah . kau buka kan la pintu aty ku . . kau beri kan aku hidayah serta kekuatan . kau permudahkan lah segalanya ya Allah . . sesungguh nye dr kau aku dtg , kpd kau aku pulang . . . . .  aminnn T_T


yg benar, dr eyka . . T_T


Posted at 3:13 AM | 2 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -