Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
bace, hayati dan renungkan lah.. . . , T_T
dulu. . ,
sewaktu engkau maseh kecil , 
kite amat rapat . . 
ayah ibu tersenyum riang dgn persahabatan kite . . 
setiap petang aku kau pegang dgn erat . . 
tiap ary kau melihat aku .
tiap mase kau mengingati aku .
kau simpan aku begitu rapi sekali di dlm kotak hati kau . .
kau mencium aku , engkau jage aku , dan kau amat lembut dgn aku . .
sampaikan kau tak mahu aku disaketi .
begitu sayangg nye kau pd aku .
aku bersyukur sgt . .

kini. . ,
kau da dewasa ,
kau seperti tidak berminat dgn aku . .
sampaihati kau .
kau da tak sayangg pd aku lagi . 
kite da tak serapat dulu . .
mengapa ini terjadi . ?
kalau dulu kau simpan aku dgn erat dan rapi , tp kini kau bia kan aku sendiri . .
dimane kau . ?
mane kau manghilang . ?
apakah kau tidak mengingati aku lagi . ?
kau da lupe kan aku , kau da lalai . .
dimane kah sifat manusie mu . ?
aku kini menjadi kusam .
kau tidak lagi memperdulikan ku lagi .
kau membiarkan aku berlapis dgn debu ,
dibiar makan kutu . .
berabok , tak pena kau endah . .
aku terjatoh , tak pena kau peduli . .

aku mohon kau peganglah aku ,
belai lah aku . .
jage lah aku . .
ingtlah aku setiap ary , setiap mase . .
sesungguh nyerr ,
aku lah penerang kubur mu ketika engkau suda mati nnt . .



Posted at 2:39 PM | 2 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -