Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
a bigger secret bout me :'(
tp sebelom tuh ,
awak kene janji dgn saya ea . ?
jgn gtau sesape taw taw .
yg tau just awak dan saya . .
kite berdua sajee .
janji ye awakk . .

awak tau tak manusia nih lemah kan . ?
tp lemah camne pon seseowg manusia tuh , 
die akan berjaya hadapi sesuatu yg berat mahupon yg ringan .
awak tau tak manusia nih ade byk kelebihan dan kekurangan nye taw .
hm.
kelebihan manusia adalah apabila . . . ,
dianugerahkan dua bijik mate utk melihat ,
dua telinga utk mendegar ,
dua tangan utk memegang ,
dua kaki utk berjalan . . 
kekurangan nye manusia menyalahguna kan anugerah Tuhan ituu . .
hm. lupe kan tentang ituu . .

awak ,
kalau lah saya ilang di mate awak ,
awak takot tak ? awak akan cari saya tak . ? 

awak awak ,
kalau lah saya tiada lagi disini , disisi awak . .
ape awak akan buat .?
awak sedeh ke ? awak nanges . ? ?

awak ,
saya nk awak tau yg saya sayang kan awak . .
sayang sgt sgt . .
awak kawan saya , awak adek saya . . saya sayangg awak . .
terima kaseh atas sgale pengorbanan awak pd saya .
lagi lagi kaseh sayang awak pd saya .
saya sunggoh hargei . .

awak ,
saya penatt tahuu .
penat sgt sgt dan teramat la penatt . . 
kdg kdg saya berdoa bile la Tuhan mau amek nyawe saya .
sbb saya tamau susa kan awak .
lagi lagi mama abah saya .

awak , 
saya tak larat . .
betol wakk . . , saya tak larat sgt da . .
saya lemah .
saya suda tak berdaya lagi . .
saya terseksa wakk . . 

tgh mlm yg sunyi saya bagai di dunie yg sgt gelap gelita .
saya tak suke mlm , saya takott . .
takot sgt . .
tade sape nk teman saya taw . .
bile mlm , dtg sesuatu pd dada saya .
saya tak larat nk tanggong .
walopon bkn salu die dtg ,
tp time die dtg , mmg sunggoh terseksa . . 

awak ,
salu kan saya tanye awak , awak sayang saya ke tidak . .
hm
awak rimas ea saya tanye camtuh . ?
awak tak suke ke . ?
maaf ye awakk . . .
saya tanye sbb saya suke .
dgn jawapan awak yg mengatekan "sayangg. . " itu lah mengubatkan saya .

awak ,
kalau betol lah saya pegi jaoh suatu hari nnt , 
awak jgn ikot saya taw . .
awak jgn sedeh .
bkn saya sngaje nk tinggalkan awak .
tp ,
saya terpakse . .
terpakse utk meninggalkan awak .
pergi lah selamenye saya dr idop awak . .
nnt awak pandai pandai la jage diri ea .
saya da tade disisi awak lagi . . .
bile saya DISANA , saya akn bjumpe dgn seseowg yg sgt menyayangi saya .
awak jgn risau , die akan jage saya taw awak .
kalau awak rindu saya ,
awak lihat la bintang di malam hari .
saya adde dikalangan bintang bintang yg byk tuh :')

awak , 
nk tau sesuatu . ?
kt dunie nih ade penyaket yg sgt bahayerr .
sume owg pon tamau penyaket tuh .
saket taw kalau kene .
saket sgt . .
salu nye perempuan jek kene penyaket nih .
Tuhan jek tau camne rase nye derita .
sunggoh tak tetanggong .
rase elok mati jek dr teros menderita jerit kesaketan . .

awak ,
manusia tak pena perfect .
saya tahu saya jahat , tp cube utk jd baek . .
saya tak niat nk saket an aty awak , tp nape ade jek awak trase dgn saya . .
saya cube utk jaga aty dan psaan awak . .
saya sanggop buat itu ini utk awak . .
ade jugak yg gelar saya pelawak .
haha
ape la mereka tuh kan awak . . ? :')
ade jugak yg suke bkawan dgn saya .
mereka kate saya funny guys .
awak awak ,
awak nk tau tak . ? saya buat kelakar ade sbb . .
saya nk tgk sume owg disekeliling saya happy dan ceria . 
awak ,
kate owg , nak abes kan sisa sisa idop mestilah dgn kegembiraan .
wahhh. mesti indah kan awak . . ?
saya mau jugee . .
huhu :')

awak ,
kate owg hargei lah mereka selagi hayat nye maseh dikandong badan . .
betol ke awak . ? ? 
huhu. betol pon . .
awak kene hargei owg yg maseh idop ,
yg maseh ade lagi disisi awak . .
nnt kalau die da pegi , tak berguna da . . .
nasi menjadi bubur name nye . .
:') sobs

apakah yg bermain difikiran anda . ? ? ? 
mau tanye sesuatu . ? tanye la . .
saya ikhlas menjawab nye . .
:')


Posted at 12:16 AM | 10 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -