Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
final exam already finish. ! ! the conclusion is . . . . .
yeayyy
FINAL EXAM da abes..
bole on9 pagi petang siang malam.
rindu saya tak . ? rindu tak . ? ? ?
haha
2 week exam,
2 week jugak la pale otak aku nih sarat dgn tencen
pehhh
paper exam pulak bkn nye senang senang
adoiyai.
skang bile da abes exam,
cuti sem pon telah bermula,
maka, aku buat tabiat lame aku la..
makan, tido, on9 , makan tido on9..
haha ;D


CERITA SEPANJANG FINAL EXAM BERJALAN

-ade 6 paper-
bahasa english
aku da failed utk subject nih . . nk tau sbb ape . ? erghhh. tayah la . . 
:)

pendidikan agama
saya bole jawab . essay utk bahagian C senang tp aku byk lupe. .

math
bole la . tp byk juge terkehel . haha

intro to soil & hydrogeology
okeh . bole la kot . .
kot . ?
no kumen. 
hehe

physics
hancor. ! ! aku sndri tatau ape aku bg kt lecture . paper jawapan byk kosong.

intro to Env. Health
aku dpt jawab la sikit sikit. Alhamdulillah

keseluruhan nye , exam arituh aku buat ala kadar jek . . aku buat ape yg aku tau . aku curahkan sume ape yg aku tau n paam sajee :) pandai tak aku . ? ? haha. hey kowg , nk tau tak . . aku agak an final nih aku FAILED kot result nye -,- hm. kowg nk tau sbb ape . ? ? tayah la tau . . bia aku n Tuhan sajee yg tau . . aku plan aku nk lepaskan sem 1 nih abes n nk bhenti blajo . tp maseh dlm permikiran lagi . . aku tau aku tak bape nk pandai . bawak course nih pon aku tunggang langgang kan study aku . watpe nk teroskan kalo da asyek failed je . . rite . ? ? hm.

actually , time aku exam . aku maseh jiwe kacau lagi . . maybe sala aku kot . so, inilah balasan aku . . tape , it's okeh . . . aku skang rase seperti telah dilupe kan . tah mane pegi nye org org yg aku sayang . . aku rase dorang maken jaoh dr aku . sedeh sgt weyhh . . tp apakan daya , ini mmg salu tjadi pd aku . . mmg hebad la "jiwe kacau" nih sampaikan menusuk pale otak aku time exam arituh. . :)

segale nye akan terjawab bile kua nye result final nnt . . . 
:')

Posted at 11:47 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -