Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
lelaki terHEBAT ♥
~ HAMDAN BIN ISMAIL ~
~ MOHD AIDILL DANIAL ~
~ AHMAD FERDAUS BIN RAZIKI ~

yah , 3 owg lelaki ini . . mereka la yg terhebat bg saya . . saya sgt sayang mereka bertiga . mereka amat penting dlm idop saya dulu , kini , dan selamanya . . . kemana jua saya pergi , mereka tetap dlm ingatan dan yg paleng penting mereka tetap dan sentiasa berada di dlm hati sayaa . . mereka SUPERHERO saya . . 
anda kenal mereka . ? haaa ? tak kenal ea  ? tape , saya akan memperkenalkan tuan empunyerr name name tersebut kepada anda anda dan anda sekalian . . :)

HAMDAN BIN ISMAIL
-owg pertama yg saya sayang . . die la superhero saya yg utama . . die hebat tahuu . . baek pulak , mura aty , sportink , pendiam , garang tp tak bape sgt la (kalo owg buat hal time die penat br balek keje ke ape , mmg kene la) . . huhu. die byk susa payah demi sayaa . kesian die . . ;( die byk kua duit demi memenuhi keperluan saya setiap hari . . saya tamau susa kan die tp saya sendiri tak tentu hala kehidupan saya nih . huhuk. pesan die "nak buat sesuatu jgn menghancorkan maruah diri dan keluarga." yah, betol jugee tuh . . 
abah , along sayang abah sampai bila bila. . along tak niat nak menyusahkan abah . :) abah , susa senang kite sekali pon along bersyukur sbb kite berempat sekeluarga bahagia . . abah sgt kuat la . . sbb abah bole taan dgn perangai anak abah yg nakal . hahaha. bah , along akan balas jasa abah dgn kejayaan kehidupan along . maka , doakan along ye supaya menjadi manusia berguna . . moge along dpt abes kan study along sampai dpt diploma n sambong degree pulak . . ampun maaf dari ujong rambot hingge ujong jari kaki jika along ade buat sala mahupon terkasar bahasa . . kerna kate owg seowg ayah bagaikan TUHAN kpd anak anak nyerr . . ily. !

MOHD AIDILL DANIAL
-yuhuu. ini lelaki jugee superhero saya yg kedua . die hebat . huhuk. hey , kau . . along sayangg kau la . nakal nakal kau pon kau tetap adek along jugak . . kau sayang along .? ? tak ? haha. time kau susa , kau mintak tolong along kau jugee kan kan . hahha. ;p nih lagi satu nk cakap , udah udah le dgn tabiat panas baran kau tuh. tau tak buat owg saket aty jek . . ;p kau buat papew ikot suke aty jek. ish ish. bab cintan cinton lagi le tapayah ckap . hebat sunggoh. grrr. belajo kasi abes dulu la derr . . br la nk bcinte . . tp ape pon , kau mmg power . kau la satu satu adek along . kau mmg aden terbaekkkk punyerrr . sayang kau labih . ! :)

AHMAD FERDAUS BIN RAZIKI
-ini die lagi sowg superhero saya . . die jantong hati saya. . *pasan.  hoho. die baek . . caring sgt pasal saya . .  lemah lembut , die tak kasa mcm lelaki laen . . die salu bg saya kate kate semangat , salu bg nasihat pd saya . . die lelaki yg sgt penyayang . die tegas . . tegas tegas die pon , die sportink . die pandai buat lawak . . die pandai amek hati n yg penting sekali die pandai pujok owg . . haaaa . , die kan salu pesan "ape sekali pon terjadi pd diri kite , kite kene redha . . kerna Allah bg utk membuatkan kite jd matang dan belajar dari sesuatu yg tak pena kite belaja kt skola."
hm. awak awak , saya sayang awak . maseh lagi sayang awak . . awak , denga tak ape saya cakap nih . ? saya sayang awakkkk . . . rindu saya tak . ? huhu. seriously saya rindu awak tahuu . . *pengakuan tuh. agaknyerr ape kaba awak skang yek . ? da lame tak jumpee kan kan . kawan awak kate awak saket . hope cpt sehat . sowyy tak dpt nk melawat awak . sayaa jaoh . tak dpt nk dtg . . lagipon duet tak mencukupi . saya usaha jugee mencari duet tp byk bende laen halang saya utk melawat awak . awakk , saya mintak maap taw mara awak mase malam tuh . saya bersalah sgt . nape la saya tak dgr penjelasan yg pjg lebar dr awak dan si"die" . . .haishhhh. tape . . tade jodoh kot . . hm. andai awak nk saya balek pd awak . . saya rase saya tak dpt balek semula pd awak . walopun saya sayangg awak , tp tak mungkin kite akan bersame semula . :') kate owg kan cinta tak mungkin memiliki . . huhu. 

yah , itulah superhero saya . . mereka bertiga tiada pengganti . amat sukar mau cari lelaki seperti mereka . . mereka sgt  terbaekkkk . ! ! sayang kamoo . .
:)

Posted at 12:32 PM | 2 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -