Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
mari belajar tentang cinta di depan mate :')
DISAAT AKU MENCINTAI MU . 
lagu nih mmg best . jalan cite dlm video die pon mmg syokk . . ade yg kate lagu nih pasal perempuan tuh tak hargei laki nih . . ade yang kate perempuan tuh maen taik dgn laki nih . . n ade yg kate laki tuh maen taik dgn perempuan nihh . . hehe
sebenar nye , salah sangkaan kowg tuh . . 
cerita sebenar dlm video tuh adalah pasal sowg perempuan nih suke kt mamat A tp mamat A uwh mcm tak bape suke kat perempuan tuh . . maybe die just anggap perempuan tuh kawan biase . . tapi bile perempuan tuh penat tunggu mamat A tuh , die jumpe la seowg mamat B yg lebih menghargei diri nye . . . start dr situ la mamat A td tuh seda yg sebenar nye diri nye cintakan perempuan uwh td . . . dan kesudahan nye , mamat A menderita sbb nye die tak menghargei ape yg ade di depan mate . . bile da pegi jaoh , br nak menyesal . . . :')

moral value nye :-
-belajar la mengahrgei owg yg menyayangi kite
- [macam macam lagi . , ]


DISAAT AKU MENCINTAI MU - Dadali Band

mengapa kau pergi 
mengapa kau pergi
disaat aku mulai mencintai mu
berharap engkau jadi kekasih hati ku
malah kau pergi jauh dari hidup ku .

menyendiri lagi
menyendiri lagi
disaat kau tinggalkan diri ku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
disaat aku terbangun dari tidur ku . .

aku inginkan diri mu
datang dan temui aku
kan ku katakan pada mu
aku sangat mencintai diri mu . . !

aku inginkan diri mu
datang dan temui aku
kan ku katakan pada mu
aku sangat mencinta . . .

menyendiri lagi
menyendiri lagi
disaat kau tinggalkan diri ku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
disaat aku terbangun dari tidur ku . .

aku inginkan diri mu
datang dan temui aku
kan ku katakan pada mu
aku sangat mencintai diri mu . . !

aku inginkan diri mu
datang dan temui aku
kan ku katakan pada mu
aku sangat mencinta . .

"semoga engkau kan mengerti
tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai
akan indahnya cinta
maaf sungguh ku tak bisa
untuk kembali pada mu
maaf ku telah terbuai
akan indahnya cintaa . . "

aku inginkan diri mu
datang dan temui aku
kan ku katakan pada mu
aku sangat mencinta . .

aku inginkan diri mu
datang dan temui aku
kan ku katakan pada mu
aku sangat mencinta . . . .


ape kowg rase lepas bace lirik lagu tuh . . ? ? hm. bg aku mmg sedeh la . . lagi lagi lagu nih mmg kene kt batang idong sendirik kan . hoho. mmg emo la . . kawan kawan pon ramai yg touching lepas dgr lagu nih . sedeh kate nye . kawan aku sowg nih siap nanges teresak . tp . . , ade jugak sesetengah owg nih tak paam ape yg disampai kan dlm lirik nih . utk kowg kowg yg tak paam lirik nih , jalan cite nye , n ape yg disampaikan melalui lirik nih better kowg kowg sume bace balek lirik nye n hayati . . at the same time , kowg bayangkan diri kowg dlm situasi tuh . . woahhhh . so sad -,-

Posted at 2:49 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -