Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
**pengakuan berani mati.
*aku nk mintak maaf dulu kt sesape yg trase nnt lagi lagi adek kesayangan aku kan . kat kawan kawan pon aku nk mintak maaf . aku tak niat nk kecik aty u guys. . . entry nih da lame jd draft , tp tak post post dr dulu lagiiii . tp aku rase aku patot post nih skang utk kowg paam ape aku rase. ):

hm.
mesti kowg excited nk tau ape bende la si eyka nk cite kan nih. haihh
ehehehe. sbena nye aku nk luah kan samting.
da lame jugee la aku pendam .
blog je la tempat aku luah . . ini diary aku , blog nih teman aku . .
so, aku bebas nk luah papew kt cni ikot suke. .

erk. tatau camne aku nk cite kan .
:'( hmm
firstly , aku nk mintak maap dulu kt adek adek .
thanx kalo still ingt pd akak eyka .
thanx ade jugee yg care bout akak eyka .
thanx ade jugee till now tak pena lost contact dgn akak eyka .
thanx jugee pd yg pena bg akak mcm mcm .
thanx jua pd yg jage akak eyka .

tp . . ,
aku nak mintak maap sbb tak pena anggap yg mereka mereka itu
as my lovely lil cys . .
OMG , i don't know why lahh . . erghhh :'(
i'm so sowyyy . , 

hmm.
kowg nak tau tak ape mereka mereka pena buat utk saya sbg tande yg 
mereka mereka nih sume sayangkan sayaa . .
meh meh cni , bace nih taw taw . . 
saya cite kan satu satuu :') sobs

● ade sowg nih baek sgt sgt . die stay segamat . umo die 15 . . masok taon br nih nnt die 16 lah . . seriously , dr dulu mule mule aku join speesh sampai skang , die tak pena lupe aku . . die always text aku . time die dpt result pmr arituh pon , aku la owg first die gtau result die . . die nanges , kate nye result die terok . bile aku tanye dpt bape , dye gtau dpt bla bla bla . . . aku ckap okeh la tuhh . . then , die kate terok siap tanak contact dgn sesape utk sementare . aku tetap jugak pujok die . aku ckap result tuh okeh , at least tade failed . . hm. die manjerr . tp die ade penyakett . . kesian die . . kalo time time saket die dtg , mesti die gtau aku . . sometime die call aku direct siap nanges , die nk aku teman die . . okeh lah , tgh mlm aku di abes kan dgn teman die . kate nye "text akak , sore akak ubat bg adek . . " ngade ngade jek ayt . alhamdulillah , die seowg yg dgr ckap . . bile die tau aku tak suke , die takan buat ape yg aku tak suke . . bile aku mara , die nanges . . cepat cepat pujok aku mintak maaf la bagai . die nakal ckt jek tp bole handle lagi la . . die nih lagi pandai dr aku taw tak . mane tak nye , tau aku tgh mara kt die , die bia kan aku dulu . . die tak text pon aku . haaaaa , nnt da tgh mlm ckt br lah die text mintak maaf dulu ape sume , then br la text mcm biase . . syukur sgt sampai skang , da staon lebih la kami tak pena lost contact . walau sekali pon , tak pena . . tak pena okehh . . . thanx dek u still with me till now n poeberr . . love you actually . ! (':

● yg sowg nih pulak pon baek sgt . stay kt kuala kangsar perak , umo 17 . . next year 18 lah . . die nih nampak kasa tp die okeh sebenar nye . kalo gayot dgn die , walaweyhhhhhh . . . . longlai jek pale otak aku . sore die manjer jek . adoiyai. tp kan kan die tak pena kiss aku thru d fon . . dlm text pon tak pena . . kate nye maluu . bile ckap tak sayangg aku , teros die gelabah , sayangg tp belom sampai mase kate nye . . byk la kau dekk. haihhh -,- die nih degil ckt . tp bile da dpt risiko , br tau langit tinggi rendah . . kene mara ckt da nanges . tp papew pon akak sayangg jugee kt adek . da abes spm nih , pandai pandai la bawak diri . tentukan jalan idop sendirik keyhh sayangg . . 

● utara nun jaohh disane tempat tinggal die . . perda , pulau pinang . . da nk spm da pon budak sowg nih . die cute gelaa . cun . ! die hot bebehh . ! tgk muke die mcm budak emo taw . . die nih kasa jgn ckap la kan . nk buat papew ikot suke die jek . . tp alhamdulillah le dgn aku , die respect . kate nye sbb die tade kaka . . die mau aku jd cys die sampai ujong nyawe die . . die nih owg sederhane jek tp da kalo keturunan die mmg rajen sunggoh , suke besunggoh sunggoh dlm papew hal . . pasti temui kejayaan . :) die keje , siap bole beli moto sendirik . . family die owg pandai pandai . okeh la tuhh . . . die salu belanjer aku topap . aku ckap tapayah , die degil jugee nk topap kan aku . . siap mintak numb acc bank , nnt die post kan duet 4rat tiap bulan utk belanjer harian aku kt kolej . . ya Allah , puas aku hangen cni hangen cne . da aku ckap tayah , tayah la . . die degil jugee nk bg aku duet every month . kate nye sbb die sayang aku n anggap aku mcm akak kandong die . family die tau pasal aku . pena jugee aku borak dgn mak die . gegel woo . mane tak nye , die saje jek bg fon kt mak die . aku buat mcm biase la padahal gegel . . hm. die pon caring pasal aku . die text aku n call aku mlm jek lepas kul 11 . . sbb siang die skola , petang die keje . so , mlm je la die spent time dgn aku . . thanx sayangg tak pena lupe cys . . 

erk.
itu jek kot antare yg tak pena  putos putos contact dgn aku.
yg care bout aku .
alahhh , topap luak . . ape la sgt kan kan .
nnt bile aku da mati ke ape , tak dpt da nk contact dgn aku . .
hah, br la nk nyesal la bagai . .
da terlambat tuh . . 
yg laen ade jugak yg caring pasal aku tp jrg .
saya tau anda anda bz . it's okeh darl :)
saya tak ganggu kesibukan anda dekk . .

n saya nk ucap kan . . ,
thanx pd yg buang saya .
thanx pd yg benci saya .
thanx pd yg membuwok buwok kan cite pasal saya .
kau sume nih mmg adek tbaekk .
tbaekk dr NERAKA . .
thanx taww .
:')

jap, sbelom tuh . . 
dek chiema , iLOVEyou. ! ! !
heee

fuhh. lega da luah sume . . 
:'(

Posted at 5:55 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -