Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
Saya Blogger Negeri Sembilan
yah ,
saya blogger daripada Negeri Sembilan
salam perkenalan sume :)


-bendera negeri sembilan-

-lambang negeri sembilan-

name saya NorSyafika Dania binti Hamdan
owg panggel eyka / along eyka / pikaa . .
kalo kawan kawan saya time skola dulu suke sangat panggel saya Meet Auntie Cyap
sbb nye time kami f4 , ade satu ari nih cekgu saya utk subjek sn ptanian buat class tambahan 
saya pegi dgn dressup ala ala Lan Meet Uncle Hussein
teros dowg panggel saya dgn gelaran td tuh . .
haha ;D
status saya skang adalah single mingle triangle double tripple . .
so, maseh ade borang kosong .
nnt sila lah isi yek ;p
kawan kawan kate saya famous . wakakakaka. tade makne nye famous. ;p
nak numb saya kah . ? nape ?
kalo mau jual kat rasid siber ke ahmad idham ke tape . .
saya bg kedua-dua phone numb saya , numb rumah pon saya bg taw . .
haha.
phone numb tak perlu la bg , cukop la hubungi saya di :
dan
saya dilahirkan pada 21 julai 1992
di rumah atok saya di Felda Jenderak Utara, Temerloh, Pahang
tp dibesarkan di Kuala Lumpur seperti Sg. Besi dan Taman Tun Dr. Ismail (TTDI)
dan juga Tampin N. Sembilan . .
sbb ayah saya nih seowg polis .
polis kan kdg kdg kene pindah sini , pindah sane . .
tp skang tempat tinggal saya dan keluarga di daerah Tampin, N. Sembilan . .
 di sebuah taman perumahan yg diberi name Taman Indah .
tau kah . ? carilah saya nnt ;p
tp skang saya berlajar di Kuala Lumpur , bermakna saya tinggal di sane la . .
MAHSA University College , course Environmental Health. .
saya jrg la balek N. Sembilan . . weekend kalo saya rajen , br saya balek . .
keistimewaan di tempat saya nih tidak lah sehebat ditempat anda . .
jom tgk nih . .

mendaki gunung Tampin



Nasi Ayam Muastafah mmg famous ditempat saya.
sbena nye name nasi ayam tsebut adalah Nasi Ayam Gemas .
tp oleh disebabkan kedai makan tsebut da bukak cawangan di beberape tempat .
so, ianya kini dinamakan Nasi Ayam Mustafah . .


yg ini pulak adalah Rumah Rehat Tampin
tempat anda ade ke . ?
hehhehe


yg ini adalah Taman Rekreasi di Tampin .
tp kami panggel Taman Rek . .
waktu ptg mmg ramai owg kt cni . .
ade yg berjogging , ade yg memancing , ade yg bersenam . .
ade juge yg dudok santai bsame family maseng maseng .


yg ini Stadium Tampin . .
tempat anda ade stadium . ?
hehehe

selaen tuh ade byk lagi . seperti kolam mandi , kedai makan Masak Lomak Cili Api .
masakan die mmg tbaekk . owg Tampin mmg suke kedai makan tuh ..
tp tak sempat nak amek gambo . byk bende kene buat .
rase nyerr dgn keistimewaan yg diceritakan diatas td pon da okeh la kot . .
nnt saya cerita lagi di laen entry ye . ;)

anda anda sume nak tau lebih lanjut tentang tempat tinggal saya di Tampin nih . ?
sila baca ini . anda akan tau segalanye tentang tempat saya nih . . :)

terima kasih juge saya nk ucap pd BLOG PILIHAN MALAYSIA kerna sudi menganjurkan 
"Sahabat Blogger"
saya terbaca entry di disini , terdetik hati saya nak join dan
nak berkongsikan lebih lanjut tentang diri saya , tempat saya dan sebagai nye . .
dgn niat ingin menambah kenalan di blogger . .

okeh .
skang nk list kan seperti ape yg abg Azman Roslan mahu kan . .
tajok entry saya : ✔
link ke blog nye : ✔
name saya : ✔
cara hubungi : ✔
daerah jajahan : ✔
tempat tinggal : ✔
yg menarik ditempat tinggal : ✔
-okeh suda settle-
:)

itu saje entry utk kali ini .
sekian , terimakaseh . . . 
:)

Posted at 12:30 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -