Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
tag from pyqa : 25 story bout me :)
lai lai lai. ade olang tag ini post pd wa . .
so, wa kene jwb lo . .
bace la ini . .


ade olang tag ini utk wa and kwn wa yg laen jugee . .
wa akn jawab ini tag . .
tp sorry la wa lambat jawab . .
wa jrg bukak blog . .
die mau 25 pasai wa. .
tp lebih dr 25 wa bole kasi . .
haha
lu olang sumua bace je haa . . 
epy epy lah haa . .

● mama abah bg name norsyafika dania binti hamdan 
● panggel eyka , tp kawan skola dulu suke panggel Meet Auntie Cyap 
● 21 july 1992 tarekh keramat aku kua dr perot mama ●
-anak sulung n ade sorg adek laki yg nakal mcm akak nye-
● still single yekk ●
● seowg student college ●
● suke makan nasi ayam ●
● milo ais kesukaan saya ●
● saya yg pendiam dan pemalu ●
● agak kelakar ●
● pentingkan persahabatan n perhubungan dr diri sendiri ●
● penyayang ●
● jiwang karat ●
● lebih suke bersendirian ●
● saya perahsia kot ●
● nakal n degil ●
● suke buat something yg pelik pelik je ●
● kaki on9 ●
● kaki texting ●
● suke happy kan kawan ●
● tabiat lepak n kua dgn kawan ●
● since jd student, pegi balek college kene tunggu bas . .
nk tunggu bas tepi jalan tuh , cukop tseksa sbb kete lori moto
ape sume hon . . tekejot tahuuu . . sometime trase mcm 
diri nih famous pulak. ;D ●
● tak suke bile org ckap belakang psl saya ●
● suke budak budak sbb sng nk buli. ;D ●
● benci binatang yg suke kacau, takot kan n nyusahkan aku ●

utk tahu lebih lanjut tentang saya, sile klik sini utk kepastian
and kebenaran nye . . kt situ ade lebih kurang 50 kot pasal saya . . 
sume nih benar dan tiade gurauan semata mata. .
inilah diri aku yg sbenar :)

skang dgn besa aty nye lah kan kan , wa nk tag kt mereka :

and sesape lah rase nak buat tag nih ye. . .  :)


Posted at 2:47 AM | 1 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -