Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
CINTA atau SAYANG
keliru dgn perasaan sendiri . . hm. mule nye anggap sbg kawan tp maken lame maken keliru dgn situation nih . . siDIA ex kawan aku sendirik . . die berulang kali and tiap kali text , mesti mintak keputusan adakah aku sudi jd gurl die or tak . . OMG , aku jd tak terkata . . jarang sekali aku reply semua text dr die . . bole dikatakan hampir hari hari die text text and text aku . . sometime aku fikir jaoh jugee . kalo lah aku terima die , ape pulak kate kawan kawan aku yg laen yg mmg kenal die . . dgn perangai nye yg playboy tuh . . erghhh . siDIA berkata die da berubah and takan sekali-kali jd playboy lagik . .

"aku berubah sbb kau ikaa . . kau buat aku jd bertaubat utk jd jantan sejati . . aku sumpah , aku janji aku takan permainkan kau bile kau teima aku nanti. . . "

erk. die mmg gilee . . and aku tak lah caye sgt pon dgn ape yg die kate . ayat jek lebihh . . losseerrrr. ! ;P seriously aku just anggap die kawan . . sayangg mmg lah sayangg tp tak mungkin sayang maken cinta . . aku syang die as a friend . . soal cinta , aku serahkan pd Allah swt . . ade jugak owg kate yg aku nih keras aty , ego . . tanak langsong bukee aty utk owg laen . . . copp. ! pembetulan disituu . . . bkn tanak couple dgn sesape . . yes , mmg aku nk sgt couple . . aku da lame sgt idop sowg . . tp mungkin belom masa nye lagik kott . . lagipon tgh bz dgn study . .

tp kan kan , sometime kesian jugee kt die . . hari hari merayu . hahha. tp takan aku termakan lah dgn pujukan rayu die tuh . . camne pon perangai die , da berubah or tidakk , aku tetap anggap die kawan aku :)

and pd sesape yg tahu and mungkin ade yg terase , ampun maaf dipinta . .

sekian, terima kasih . . .

Posted at 2:12 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -