Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
kisah cinta :)
okeh . 
arinih aku nak bercerita tentang sebuah kisah . .
kisah ape. ? ? 
hehe
kisah cinte . .
ini kisah benar taw .
kisah nih terjadi pada kawan aku .
kalo nak cite pasal aku .
tapayah lah , rase nye ramai da tau . . ;P

dgn kebenaran die ,
aku terbukak hati nak kongsi kisah cinte die dgn kite sume,
suka duka die bersama si buah hati nye . .
die salu text aku . .
tanye kaba, and aku salu tanye bout die n her boy . .
then , die cite lah . .
aku yg dgr nih jelouss wokk
tipuu lah kalo tak jelous kan kan ,
aku single pulak , laen lah kalo da double . . 

eh eh ,
da terlajak cite nih . .
haishh -,-
da lah , stop mengarott . . 
meh meh bace . . 

cite nye camnih . . kawan aku yg sowg nih name nye tutttt *die tanak nama nye diketahui. ktowg sebaya , die stay kat klang . . aku kenal die since form 4 . . ituu pon dr speesh . . so far , aku lepak klang pon tak pena lagikk jumpe die . . tp ktowg salu text . . die ade boy . . budak speesh jugak lah . . boy die kan kan mmg encem boy lol . . i loikeee . dowg couple lame lah jugak . nak dekat setaon . . mule2 dowg couple mmg sweet gelaa . . manje sgt . . dlm speesh , kalo aku and kawan aku nih lepak kt belogg or chat , boy die ade maken rumantiks lak dowg bdua . . haihhh . sometime aku batu api , sajee menmanjerr dgn kawan aku . haha ;D naseb baek boy die sempoi jek . ;P then , lepas berbulan couple . . aku dgn kawan aku nih lost contact . . sampai abes amek result spm , still lost contact . lame kan kan . ? ? aku nih sayang kawan punyer pasal , aku text je die gtau "iMISS you." tatau lah die still gune numb tuh or tak . . aku text jek lah . . kowg nak tau , tak pena pon die reply . . sedeh kan kan . mane tak sedeh wokk . . then , time amek result spm , die ade text aku say "hyee. ." aku pon reply lah hyee . . then , borak punyerr borak . . die tanye result . . after that , lost contact semula . . sebulan lepas tuh , br ktowg contact balek sampai skang . . dr situu die cite kan pasal boy die . . rupe nye die menghilang kan diri sbb boy die . . mati mati aku pk kan die bahagia dgn boy die . . padahal . . . . . .

hah , mesti kowg tertanye tanye ape sbena da tjadi kan kan . ? ? meh meh , bace bebetol . . act , boy die buat mcm sampah . . i means boy die kejap muncol kejap ilang . . padahal dowg still couple . . ish ish . sampai nye hati boy die menghilangkan diri sampai 3 4 bulan . . then , bile rindu call kawan aku . . hampeh . yg baek nye boy die nih tau kawan aku saket , sanggop die dtg dr jb ke klang melawat aku nih . . sayang tp bia awek camtuh bebulan . . . ade ke patot . ? ishh . maken hari kawan aku maken tak sanggop . . die rinduu kt boy die . tp camnih die buat kawan aku . ade pena sekali tuhh trkantoi boy die ade betina laaen . . bile da kantoi , boy die tobat tanak ade betina laen . siap jantan tuh nanges nanges abagai supaya tanak kawan aku nih pegi dr idop die . . seriously , lepas dr kejadian tuh die tade betina laen . . tp still pangai same , kejap ilang , kejap dtg . .

aku pon sbg kawan , aku dpt rase ape die rase . . sbb time tuh pon aku br bape bulan putos dgn daus . . so , direct aku ckap kt kawan aku nih , "why not biarkan diri tuh single duluu . . " tp kan die kate tak bole sbb die terlampau sayangg sgt kt boy die tuh . . hm . belarutan lah cite nye sampai berbulan bulan . sampai kan kawan aku nih saket kua masok spitel . . then , 2 or 3 bulan lepas tuh . . kalo tak silap aku time tuh aku br sebulan masok study rase nyerr . . . die text aku . . die ckap yg die da tak tahan dgn sume nih . . aku pon pujok die . aku sapott die , bg die semangat , nasihat kan die . . then , die kate die akan cube utk lupe kan boy die . . so, relationship dowg senyap camtuh jek . . gantung tak bertali . .

okeh . after sebulan lebih lepas tuhh , tup tup die text aku . . kate nye die ade knl dgn sowg mamat nih . . aku tanye lah sape . . die kate budak bots (chatting dlm phone) . . knl punyer knl , aku suggest kalo sayangg , couple . . tp die bule kate camne dgn boy saya . ? ? ? erghhh -,- aku soh die bukak hati utk owg laen lah . . beberape hari lepas tuh , die couple dgn mamat tuh . . . mamat tuh dok JB berumur 23  taon kalo tak silap . . name dirahsiakan . mamat tuh jaoh lebih baek dr boy die yg lame tuh . . boy die baek sgt sgt , caring , loving . . sanggop die tuwon klang salu utk nak jumpe kawan aku nih . . mane tak nyerr , owg kayaa wokk . . :) and kawan aku nih da jumpe pon family boy br die nih . . syukur Alhamdulillah family dowg terima kawan aku nih seadanye . alaa , lagipon kawan aku nih cun le . :) die dgn family boy die kamcing gelaa ouhh --'

suatu hari tuh , kawan aku nih text boy die . . tp tade respon . . OMG. ! tetibe je . . nape nih ? kawan aku da cuak . . mcm mcm bende maen kt otak die . . bende kalot , bende tak masok akal sume dipikir nye . . . die text aku sambel nanges nanges . gtau nape boy die tak bg sebarang respon bile die text boy die tuh . pagi keesokan nye , adek kpd boy die sebaya ktowg lah text kawan aku nih . . die gtau abg die koma . .  OMG. ! mahu terbeliak mate kawan aku bace nye . tkejot gelaa . die bace lagik , abg die ade saket . . .  saket die terok sgt . . skang die koma , doc nak buat operation nak buang darah beku dlm otak abg die . . rupe nyerr boy kawan aku nih ade barah otak . . :( dgn gegas nye , kawan aku nih nak balek JB utk melawat and teman  boy die . . *rumantik gilerrr -,-  kowg nak tau selame adek die and mama die jage die , die tak bg respon pon . . hm :( tp since dtg kawan aku utk jage die , die byk perubahan . . die bole gerak , die bole cakap sikit and seteros nye . . wahh . kawan aku nanges kott . . erghhh -,-

dan hari hari berikut nye dowg bahagia bersama . . dowg jrg gado besa . gado gado manjer tuh ade lah . . majok sini , majok sane . . skang da nak staon pon dowg couple . . seriously dowg sgt bahagia . . siap mama boy die plan nak kawen kan dowg berdua . . pehhhh --'

kalo aku tak tego kawan aku nih soh bukak hati , soh kuat semangat lupe kan boy lame die , die takan bahagia camnih . . kan kan . ? ? kawan kawan semua , marilah kite sume doakan kebahagiaan mereka . . dan aku jugee sgt mendoakan kebahagiaan kowg bersama kekaseh kowg jugee . aminn.~

Posted at 7:57 PM | 3 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -