Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
kadang2 kenangan mmg bole buat kite nangis
hmm.
ye , betol la tuhh . .
mlm td kan aku tidoo lambat . .
itu pasal lah arinih aku tak g class ,
nantokk -,-
tau pasal ape aku tak tido lambat  mlm td .? 
tatau ? erk.
tah la . . aku pon tatau nape .
then , aku check phone lame aku yg nokia biru tuh . .
dlm tuh byk kenangan . .
ade gambo , ade mcj , ade song , ade dob and anything . . 
tp yg buat aku nanges nih bile bukak mms . .
hah . mms . . 
nak tau dr sape . ?
hm.
 dr adek aku . . 
die sent gambo nih 


ade music nye sekali . .
music piano tp aku tak dpt nk upload lah , 
ade prob disitu . . sowyy . .
sambel aku bukak nih , bawah nye ade ayat ,
adek aku tules  . . 
"buatmu ,
jika 1 hari nnt aku pergi
dan tak sempat utk mengucapkan salam perpisahan . .
ingatlah . .
aku tak pena lupa utk
berterima kaseh dan bersyukur kepada-NYA
kerna aku diberi peluang
utk bertemu dgn insan seperti mu . . .

harapan ku 
semoga hubungan ini ,
kekal abadi . .
jgn dilupakan semua kenangan kite bersama . ."

wahh . mau nye aku tak nanges . . 
opkos lah aku nanges wokk . .
da la aku dok sowg pulak time tuh . . 
pehhh -,-
sumpah aku sayu sgt . .

bile aku bace sampai abes kan kan .
first yg bermain dlm pale otak aku ,
"adek mesti sayangg aku sgt2 mcm aku sayang die yg teramat . ."
tp ,
tatau la pulak bg die -,-
really love u sayangg . .
u're first my lil sis . . 
swear darl. ! :)
muah muahh <33


Posted at 5:41 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -