Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
kenapalah aku nih BODOH.!
nape ?
nape aku tak gune sgt . . ?
nape aku bodo ?
nape aku tak dpt buat mama abah aku bangge dgn aku ?
nape aku tak dpt memajukan diri aku ?
nape ?
nape ? ! !
;'(

aku da tatau nak buat ape . .
aku sedih sgt .
aku down sgt . 
aku rase give-up .
kalo bole bia la aku mati .
watpe aku idop .
sdgkan aku gagal menentukan masa depan aku .
aku buntu .
aku tension sgt . .

mama abah aku terima aku .
mama abah byk abes duet demi aku 
bile aku da nak masok study kat kolej . .
"berjuanglah" kata abah kpd ku . .
susa payah abah pon ttp penuhi kehendak aku .
then ,
dpt tau lak bahawa
aku dikatakan aku telah dibuang kolej
atas sbb pointer tak bape nak baek . .
sdgkan senior2 aku kata owg sebelom nih
pointer 0 pon still ade lagikk dlm kolej . .
da nak abes study da pon .
nape aku and 4 owg lagi kawan aku dibuang . ?
ketidakpuasan hati melanda diri aku .
aku terkilan . .

aku tatau nak cakap camne pd mama abah .
mama da tau aku dibuang , just tatau 100% cite nye . .
abah lak mmg tatau . .
kalo lah abah tau , abes aku -,-
mama paam aku tp tak sepenoh nye .
mama mmg tau dr mule yg aku tak bole bawak study nih .
tp aku bajet kononye bole bawak and aku percayakan mama .
skang mama sebok aku mohon UiTM , and seangkatan dgn nye . .
aku da mohon da .
mama kate kalo dpt , masok jek. . 

tp ,
aku serabot sgt .
nak pikr kan hutang kat kolej tuh .
then , kalo dpt masok uitm tuh .
mesti nak bayo lagikk .
mane nak cari duet .
-,-
aku takot dgn abah ;'(
aku sayangg abah . .
aku tanak die kecewa dgn kegagalan aku .
ya ALLAH . . 
;'( 
tolonglah hamba-MU ini .
berikan kekuatan kpd ku utk tanggong sume nih .
kesihatan pulak sering terganggu .
arghhhhhhh. !
tade sape nak paam aku ;'(

Posted at 2:30 PM | 2 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -