Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
segalanya berubah
yes
segala nye da bwubah skang .
tp , ape yg bwubah ?
haha
semenjak dua menjak nih kan ramai asyek contact aku .
bertanya kan sape si jejaka tuh . .
haa ? ! jejaka  ?
ape kene nih ?
sape jejaka tuh ?
nape mereka tanye pasal jejaka ?
haha
bukan nk berlagak .
jodoh sampai , ape gune tunggu .
jalan le . .
hopefully kami happy and kekal sampai bebile .
insyaALLAH .
aku tak harap papew pon pd relationship nih .
just berdoa supaya kami nih dijodohkan hingge akher hayatt .
aminn
segale persoalan , aku akan jawab jike perlu . .
huhuk.
sorry la aku tak jawab pon soklan2 kowg ye sayang sayang ku.
sorry sgt . . 

Posted at 1:56 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -