Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
kad pengenalan saya
hyee .
meh mehh 
bace ini cerita .
nk bace bia bebetol .
kalo nk bace memaen , aku ketok dgn sendok kang .
ahakkk ;P
bace nih .
*arinih mood garangg

oraitt .
nampak tak tittle aku tuh .
nampak tak ? ! *muke bajett garang
kalo tak nampak tuh , 3 kali jumaat la tuh .
hahah
 IC atau name saintifik atau nk lebih skema lagikk
panggel kad pengenalan . .
ianya telah rusakk .
arghhhh -,-
kowg nk tau , IC aku bule dilipat-lipat .
lipat 2 , lipat 3 . .
nk bungkus nasik lemak pon bule agk nye . .
haaa , special kan IC aku -,-
special pe jadahh nye .
ngahahah
ade sesape nk tulongg aku repair IC aku .
kang ade lak kate aku nih PTI

PTI = Pendatang Tanpa Izin

bile tgk balek IC aku , bapak hudoh .
kalo ikot kan tanak ngaku itu IC aku .
wkakakak

abahhhhhhh ,
jom le g buat IC br . .
rimas le . .
saket mate pandangg nye taww .
bagai dicucuk-cucuk .
before that , nk kaler rambot wane wani .
then , potong mcm style Lady Gebu no Lady Gaga yekk
then , pakai kasot supra and baju shirt biase
and beg selendang coklat .
wahh gituu .
br la nampak stylo and nampak remaja .
kan abah kan kan ?
bhahahakk
mampos aku kene sekeh dgn abah .
;P

Posted at 6:41 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -