Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
awak . .
awak . .
dgr saya cakap nih .
dgr tak saya nk cakap nih ?
dgr tak ?

awak . .
tau tak saya saya rindu sgt sgt kt awak . .
ye , saya rindu awak .
nape awak tade pon text saya or call saya ?
awak tau tak saya da lame tunggu awak .
nape ?
nape awak tade pon nk contact saya ?

awak . .
saya tau awak tak pena sayang kan die .
saya tau awak cume sayang kan saya sowg .
saya tau awak pon rindu saya jugee .
saya tau awak rimas dgn semua yg da tjadi.

awak . .
balek la pd saya .
balek la .
saya rindu awak sgt sgt .
tolong lah .
balek la semula pd saya . .

awak . . 
saya rindukan saat kite bersame .
kite bergurau senda .
awak mara saya
awak majok dgn saya . .
awak beli kan saya topap .
awak kiss saya .
awak bg ayt manes manes kt saya .
awak nasehat kan saya .
awak pujok saya bile saya moody .
awak baek sgt . .
awak penyabar .
awak bole tahan dgn pangai saya .

awak . .
tau tak saya sdg nanges sbb awak .
say terlalu rindu pd awak .
mane awak ?
nape awak senyap ?
ke mane awak ?
T_T

awak . .
saya tau awak tak pena suke kan die pon .
saya tak pena mintak die lepas kan awak .
sbb ape ?
sbb saya tanak aty die terluka mcm aty saya terluka .
biar lah saya sowg terluka , terguris , terhiris . .
tp jgn owg laen . .
biar saya sowg yg derita .
biar lah saya sowg tanggong sgale nye. . 

awak . .
even saya tak mintak die lepas kan .
saya tak pena nk mendengki utk rampas awak dr die .
tak terlintas difikiran saya nk niat burokk pd nye .
saya cume tunggu awak .
insyaAllah awak akan balek pd saya semula
kan kan awak ?
awak sayang saya sowg je kan kan ?
awak kate awak cinte kan saya .
awak kate saya pompuan laen dr yg laen .
awak kate saya tak gedik .
malahan saya serius owg nye .
kan kan awak ?
awak akan balek pd saya semula kan awak . ? ?
:')

awak . . 
walau ape pon tjadi . . saya tetap akn tunggu awak . 
tunggu awak sampai akher nyawe saya . 
biar lah saya yg perit tgk awak dgn owg laen skali pon .
tp saya tak bole tgk awak yg perit jerih . .
saya sayang awak . .

awak . .
saya sentiase doa kan utk awak . .
saya di sini . 
saya akan tunggu awak dgn penoh ksabaran .
ALLAH sentiase disisi saya 
dan temani saya utk menunggu kepulangan awak . . . 
T_T

saya tetap akan menunggu awak disini .
SAYA SAYANG AWAK. ! 

Posted at 11:06 PM | 6 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -