Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
demam yg pelik -,-
aku demam. !
arghhhhhh . tidakkkkkk . .
tak bole blar betol lahh kan .
saket jiwe aku bile da demam demam nih .
aku cakap tak suke , tak suke lahh .
nyusah kan owg jek .
brr -,-

tengokk . . 
nk buat ape pon lemau jek ,
tak btenage langsongg .
aku da la excited nk g kuliah .
blajo pepandai .
nk bg mama abah adiah besa punyerrrr .
tp , 
demam pulakk -,-
adehh

sbena nye , aku da sminggu demam .
tp ahad arituhh start demam terok .
da dtg dahh sgale pnyaket nye .
batok lah , sempot lah , tekak saket lah ,
itu lah , ini lah . . 
haihh -,-

kowg mesti pelik kan .
demam da sminggu tp
ahad arituh br jd terok . .
haaa .
misteri tak , misteri tak ? ?
jeng jeng jengg .

sabtu malam tuhh .
aku da tido .
aku nk tuka posisi badan . kire nye aku nk pusing le .
aku celek mate ckt jek sbb nk pusing badan .
sekali . haa . . . amekk kau . . . .
depan mate , hantu terpampang depan mate .
tak sampai seinci pon .
punyerr la tkejot berok cerok aku time tuhh .
teros aku tutop muke , selubong satuu badan .
and pakse mate tido jugak . .

esok pagi nye bangun , teros aku demam terok .
hmm -,-
then , da siang . .
badan lemah jek . bareng jelah keje aku .
assignment pon aku tak sentoh .
pdhal isnin nih da kene anta .
adoi .
tgh hari mama abah dtg anta nasi ayam .
aku kempunan nk sgt nasi ayam .
akher nye mama abah anta kan .
thanx mama , thanx abah . .
alongg sayangg mama n abah .
doa kan yg tbaek utk along dcni .

ptg nye demam aku maken terok dan terok .
aku da tak tahan ,
sempot pulak tuh .
akher nye buda bilik aku .
g call warden . . 
then , warden anta aku kat
Hospital Tuanku Ampuan Najihah , Kuala Pilah
sampai jek kat hospital .
g counter , bg IC . .
then tubnggu giliran .
bile da sampai turn aku .
masok bilik doc tuhh .
die doc pompuan , india . .
die tanye nape mate merah ,
nape mate bengkak ,
nape tinge awak mera , idong merah ,
muke merah . nape . .
then , check punye check .
kowg nk tau doc cakap ape . ? ?

die kate
"saya tak pena lagi jumpe owg demam sampai camnih skali .
mate merah + bengkak , lemah , tinge merah . . bla bla bla . . . . .
pdhal demam biase sajee . . "

adehh .
apo pon tak bulehh la doc tuhh .
byk bona cakap eh .
den sosah kau br tau kangg .
then , soh g amek ubat .
punye la jaoh famarsi eh .
ujong dunie .
saba jelahh .
brr -,-

mlm nye pulak .
lagi satu kes .
aiyoo .
time tuhh aku da nk tido pon .
memule badan aku and muke arah ke dinding .
nk tuke posisi badan .
sekali kau . . . .
nampak bende tuhh terapung .
dgn rambut pjg nye . .
pulak tuhh mate merah nye .
dgn terang benderang nye . . 
pehhhh
mmg seram la aku cakap .
kalo tjadi kt kowg .
ape kowg buat . 
jeritt ? ? pengsan ? ? lari ? ?

sumpa saket sgt bg aku .
penat lahh .
aku nk cepat sehat .
nk study .
-,-
doa kan aku cepat sehat and riang sperti biase 
taw taw .
thanx guys <3

Posted at 3:14 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -