Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
kenangan tercipta :)
oke guys .
jom kite beburak jom .

ehemm .
act kan , dr start masok u nih . .
mule mule tuh mmg la agak stress
sbb ade la ckt kurang persefahaman antare maseng maseng .

then , bile da lelame stay cni . .
sume jd oke secare slow slow .
;)
then , otak gelaa gelaa aku maken mnyerlah 
HAHA
buda nih suke gelagat aku . *dowg kate , bkn aku yekk ;P
sometime tuhh aku nih agak kasar dgn dowg -,-
"sowyy yunk . tak sngaje . .
akak nih mmg cenggini .
akak tade niat nk saket kan aty kowg .
ia just gurauan semate mate .
ampun maaf sgt sgt .
gurau jek adek adek ku skalian . ."

antare byk benda lucu yg aku ingt kan kan
first , lagu nyanyian dr suare aku sendirik . .
lagu ajijah , lagu rohaya ,
lagu maimunah , lagu zaman zaman 60'an 70'an ,
lagu nasyed . .
muzik nye dr sedap , aku tuka tuka buat mcm lagu aku sendirik jek .
bhahahakkk ;D

then , mulot aku nih kengkadang langsi jugakk .
tp langsi langsi pon aku selit kan benda lawak yg bodo .
tp kalo ade yg trase tuhh , ampunn sgt sgt
bebetol tak di sengaje kan pon . .
aku suke cakap soley soleyy .
HAHA ;D
then , aku suke cakap mcm lorat london la pulak .
contoh nye mcm sedeh i lah , tencen i lah , malu i . .
and sgale bende lahh yg ujong nye ade i i i jek . .
ahahaha ;D
sengett ;P

and , so far . .
da byk kenangan yg terpahat di fikiran aku and kengkawan .
antare kenangan yg still aku ingt lagik kan kan .
adalah accident .
haa ? ? accidentt ? ? ?
terok kah ?
aiyakk -,-
kene langgar dgn trolli jek pon .
bhahahakk
nk tau camne cite nye aku accident dgn trolli ?
okeh , aku cite nih . .
dengo bebaekk yek macek pacek skalian .
memule , ade ptg tuhh kan kan
aku , awin and ika bjalan nk ke Econsave
kt area kampus ktowg nihh .
before that , ktowg g order makan dulu . .
then , g beli itu ini kt Econsave . .
da bayo ape sume , kua la dr Econsave .
jalan punyerr jalan .
arrrkkkkkk. ! !
amekk kau -,-
ade dua owg tuhh dr blkg aku
dowg tolak trolli .
skali g langgar kaki aku .
memule langgar selipar , oke lagikk .
bole pulak owg tuhh g tolak trolli lagikk .
teros naek ke kaki aku .
jd condong trolli nye . .
pehhh -,-
sumpah sakett kot .
nk nanges suda tp aku cover .
hoho ;P
power tak aku ? power tak ?
elehh . tgk owg lahh .
name pon super rangerss kan .
ngahahah ;D *pasan gelaa
after that ,
jalan le sampai ke restoran amek makanan
and teros balek tanpe memikir kan mase sbelum sbelum nye .
sampai umah ape lagikk , teros makan aje lahh .

itu satu cite .
ade lagi cite yg aku ingt tp nk cite ke kt kowg ?
adoi adoi .
da la . cukop cukop la tuhh .
nnt sambong kt entry laen la pulak eh ? ?
hahha ;P
k bye. !

Posted at 10:35 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -