Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
nak tau something ?
sebelum tuhh aku nk gtau . .
fb account aku kan salu prob .
nape ek ? ?
hm .
kate nye 
"Account Temporarily Unavailable"
"your account is currently unavailable due to a site
issue . we expect this to be resolved shortly .
Please try again in a few minutes"
mcm mcm hal lahh
keboringan kemelandaan .
-,-
jom bercerita !
aku nak share samting dgn kowg nihh .
eheheh

aku dah lame dah dlm dunia blogger nih .
pahet manes ,tawa masen .
sedih gembira .
sume aku da rase dlm dunia blogger .
da mcm mcm benda aku belajar dr dunia blogger nih jugakk .
and aku dpt moral value dr nye . .

contoh nye :
aku nak edit background blog nih .
aku mintak tolong kat sesape aja kan .
mungkin aku paham , mungkin tak . .
so , jalan penyelesaian nye kene lah belajo sendirikk.
moral value nye : kite kene berusaha utk dpt kan sesuatu :)

dlm dunia blogger nih jugak .
opkos lah kene jd blogwalkingg kan .
dr situ pon , kite dpt pengetahuan . .
and ,
utk pengetahuan sume . .
dlm dunia blogger nih ,
aku suke sgt melawat dan membaca blog :
*nih aku list kan link blog yg salu aku bace
p/s : follow lah mereka :)

1. adek ciema
2. awin
3. pyqa
4. fitrinurfahana (dulu pena jd adek aku)
5. missbyah

haa .
5 name nihh yg salu aku bace lahh .
actually , byk lagi belogg yg salu aku bace .
even aku jrg komen , tp aku salu bace . .
*ayat aku mcm keling lahh -,-

member member aku time kat MAHSA ,
blog kawan aku since skolah .
kawan fb , and kenalan kenalan br jua . .
*aku malas nk list . . so , aku just list kan
blog yg salu aku bace jekk :)

agk agk nye , sape lahh yg salu bace blog aku kn .
HAHA
perasan lah aku nih .
adoi .
okeh lahh .
nnt aku buat entry lagikk .
perot lapar nihh tade makanan pon utk berbuka .
just aer milo jek isi perot ;')
papew pon , Selamat Berbuka . .
salam.~


Posted at 8:24 PM | 4 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -