Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
new style from eykaDania :)
oke .
raya dah dekat .
tp aku tak ade feel utk raya taon nih .
nampak tak ?
aku tak ade feel utk raya taon nih .
heh -,-
nih aku nk gtau .
semenjak dua tiga empat menjak nih kan kann .
aku terase something .
alahhhhai --'
aku semakin ter-pengaruh dgn style skang .
bukan gothic ,
bukan black metal ,
bukan benda benda yg jahat ,
bukan benda benda yg tak berfaedah . . 
tp style terbaru . .
yg baek , yg elok . .





ini lah style aku .
ter-pengaruh dah .
besar taww pengaruh nye .
adehh -,-
terasa mcm comel + hot jek bile mcm nih .
#maaf ter-perasan pulak . sbb aku excited sgt .
aku suke lah dgn gaya aku skang .
aww .
mama kate aku nampak manis sgt  .
suke suke .
#kembang jek aku bile kene puji cenggitu
aku da start da jinak jinak dlm dunie shawl nih .
tade lah pro sgt .
tp tak sala kan kalo kite mencuba .
shawl biase pon aku gagap ,
aku da gatal nk pakai pashmina lah , tajima lah bagai . .
ini lah perangai aku .
hebat tak aku ?  ? ;P
#poyo
ekekekek

aku harap , 
ape yg ade pd diri aku skang . .
ape yg aku buat ,
biar lah kekal sampai bebile . .
dan membawa kerahmatan dan keberkatan .

aminn ya rabbal alamin . .

btwy , 
aku da ade spek mate baru . .
nampak tak kat gamba gamba yg td kowg tgk kat atas tuhh .
haa .
itu lah die spek mate baru aku .
helooo . 
aku buat spek tuhh gune duet aku sendirik oke .
2 rat aku abes utk buat spek mate jek .
mama babah aku tak kua sesen pon .
bangge tak bah ? bangge tak mama ?
anak mama babah da pandai simpan duet .
HAHA ;D

da lah , baek aku stop menaip .
kang lagik aku menulis ,
lagik kowg menyampah pulak kangg .
kann ? ?
ade jek benda aku nk poyo poyo kann .
haa .
HAHA .
tak lah , aku bukan nk poyo ke menunjuk ke ape .
tp aku nk share dgn kowg sume .
kan sharing is caring .
ngehngeh ;D
kboiiiii.~

Posted at 3:48 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -