Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
perkembangan terbaru
selamat malam sume :)
peewiiittttttt .
haa .
aku ade samting nak share dgn kowg nih .
perkembangan tbaru .
terbaekkk punyaa ;)
*poyo jek ayat ;D
even otak aku nih tgh serabot .
memikir kan kuliah nye ,
dgn study nye yg byk silibus aku tetinggal .
dgn rayerr nye ,
dgn kaki nye . . .

eh kaki ? ?
haaa . ?
itu diaaaa . . .

nak tau tak ?
berita gembira nih . .
kaki aku semakin baik ,
semakin sembuh . .
and , utk pengetahuan kowg . .
aku dah boleh jalan . . 
even jalan slow :)
yahooo .
bole jalan tanpa gunakan tongkat .
wahhhh gituu .
hebat tak aku . ?
ini sume berkat kesabaran aku .
aminn ya rabbal alaminn :')

moge saje rayerr nih aku semboh dgn lebih cepat lagikk .
ramai yg tak sangke aku da bole jalan .
lagi lagi buda umah aku .
HAHA
syukur Alhamdulillah .

Posted at 9:38 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -