Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
sakit jiwa aku ! grr
ya Allah . .
tatau dah camne aku nk lepas kan saket jiwe aku nihh .
tak terluah dgn aermate . tak terluah dgn perkataan
tak terluah dgn jeritan . tak terluah dgn segala nye . .
arghhhhhhhhhhhh !
terseksa .
sungguh benar aku terseksa -,-
sumpah terseksa . !

naseb lah aku yg meng-umpan dulu .
tp dari umpan tuhh jugak lahh ,
aku sendirik yg ter-makan umpan . .
T____T

okehh .
NORSYAFIKA DANIA binti HAMDAN .
atau lebih dikenali sbg EykaDania . .
kenapa kau salu bernaseb malang ?
ape ke sial sgt kau nihh haa ? ?
kau lepas nih tolong jgn syok sendirik lagikk dahh .
jgn nk perasan sgt lahh !
owg da tak suke kau , kau ape sebokk ? !
berambos lahh !
kau sedar ckt diri kau tuhh sape .
sedar lahh !
baek kau bukak hati kau utk owg yg sayangg kau .
Eyka ,
kau jgn jd bodoh . 
bangun lah weyhh !
bukak mate kau .
sape kau nk suke owg tuhh .
bangun eyka ! bangunnnn !
lupe kan owg itu . .
kau jgn jd bodoh !
bangunn ! 

Posted at 12:01 AM | 3 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -