Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
suka + terharu = sweet ;')
sesuke jek letak name aku 'nurul' syafika . . HAHA




p/s : maaf kalo anda rase gambar ini burokk .
time nih menggila saya dtg dgn tiba tiba ;D
.
.
.
.
.
.
.

tau tak ape motif aku upload gambar gambar nih ?
haa . kowg tatau . .
sbena nye kan , saje jek aku upload .
nak berlagak dgn kowg .
ahaha ;D
bukan bukan .
yg sebetul nye ,
ini present dr adek kesayangan aku lahh .
present raya .
bukan present birthday ke ape eh ;P
die anta kad raya siap dgn bebear lagik .
adoyyai .
aku balek jek dr hostel , belom sempat ape .
aku tanye mama aku mane brg yg owg pos laju tuh anta .
mama kate ade dlm bilik , atas katil . .
dgn kaki saket nih , slumber jek aku jalan laju ke bilik .
aku excited taww tak .
nk tau ape benda lahh adek aku tules dlm kad raya tuhh .
masok jek bilik .
( arinih tarikh 24 august 2011 )
aku teros bukak beg nye .
beg polkadot tuhh weyhh .
then , aku tgk isi nye ade bebear . .
aku tgk lagik .
eh eh . ade kad raya lahh .
aku amek teros aku tgk depan nye .
sejak bile lahh name aku ade 'nurul' depan nye -,-
tak kesa lahh , aku teros bukak sampul nye .
wah wahh .
punyer lah sopan aku bukak sampul nye tuh -,-
biase lahh . sayangg kan
then , aku kua kan kad nye .
wow . special gelaa .
kad nye laen ckt . .
tanpe melengah kan mase , aku teros bace . .
bace punyer bace .
aku terharu sgt .
and , segala persoalan 
sume da tjawab dlm kad raya tuhh . .
first sekali dlm kepala otak aku adalah serba salah .
hm -,-
da abes bace tuh , aku bace lagik dan lagikk .
sampai 3 ke 4 kali lah aku bace benda alah ituu .
then , aku kua kan bebear dr beg nye pulakk .
comel sgt .
<3 <3
ya Allah . . , 
serious aku dah tak terkata ape dah time tuhh .
aku text die pon da tatau nk cakap camne .
betapa aku hargai nye .
yg ade dlm kepala otak aku just fikir ,
ade kah adek still sayangg aku mcm dulu . ?
da 2 taon lebih ktowg declare as real siblingg .
die jek adek pompuan aku yg pertama dlm idop aku .
that why aku sayang die bagai nk rak .
then , br aku ade adek pompuan yg laen .
tp lame lame pupus .
yg satu nih jek lah yg still dlm hati aku .
cukop sayangg betol aku kat budak nakal nih .
then , bile ade pe'el ckt . .
ktowg da tak bape nk rapat dah ;(
kan adek kan kan ?
sbb ini sume salah aku jugakk .
aku tak pandai jage hati owg yg aku sanyangg .
.
.
.
.
.
.

adekk . ,
terima kasih utk bebear yg comel tuh ,
 terima kasih utk surat cinta yg bermakna tuh . .
cys minta maaf byk byk .
cys tak niat nk luka kan hati adek .
tp cys nk adek tau ,
cys sayangg adek !
hope adek takan tinggl kan cys ea sayangg .
i'm still need your love , i'm still need your attention . .

credit to : norhasyimahbintinorman
(link : facebook . , 
blog )

Posted at 1:52 AM | 2 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -