Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
now , my heart feel . . . .
hye .
hoh . berabuk blog aku nih ya Allah -,-
lame nau tak hupdate kan .
lame ke ? ? ;P
actually ,
 mood aku down semenjak dua menjak nih
tak sepatut nye aku cite kan kat sini .
tp aku tade tempat nak mengadu dah .
blog jek yg memahami aku .
blog ini jek tempat aku luah segala .

serabut .
kabut .
sume butbut ade .
cume bot takde . ngahaha
#melalut disitu -,-

aku risaukan result aku nih haa .
result kua 4 nov nnt .
kot lepas lah pointer den , dapek lah den sambung 20 nov nnt .
kot sangkot , abeh le . .
pulak tuhh 1 nov nih aku and sume akan tau kampus mane
utk ktowg sambung . .
hopefully dpt stay lah kat kampus N.Sembilan nih .
kalo dpt lendu ke melaka tgh pon oke .
tp lagi afdal kalo dpt lendu .
harihari bole dating .
haha .
astaghfirullahalazim -,-
ape kau nih eyka .
niat masok belaja nak dating ke ape .
haishh .


erkk.
bile becakap pasal jumpe or dating lah nih kan kann .
haihh .
aku and die cuti hampir 2 bulan .
so hampir 2 bulan jugak lah takan dpt jumpe .
rinduuuuu ;/

hurmm
aku sedih lah .
aku tatau mcm mane nak luah .
tp aku tergamam sbb die dah berubah .
ape salah aku tah die berubah sampai mcm tuh .
dulu ,
die caring , loving , sharing .
but now ,
die da berubah . .
tatau lah kenape .
sume sifat sifat die yg dulu dah takde dah skang .
text jarang .
call ? lagi lah tak pena hayat .
kalo siang tak text , takpe aku anggap die busy  . .
but , bile malam aku tunggu text die .
haram jadah die text .
kekadang tuhh sampai tgh malam tetido tido lah aku tunggu text die .
kul 2 ke 3 pagi . . kul 4 pon aku check phone .
tp takde text dr die . .
aku rindu die . !
hmm
sometime aku rase mcm aku nih dipermainkan .
buat aku mcm baju .
nak pakai cari , tanak pakai , buang . .
sedihhhhhh ;(
aku tahu die akan bukak blog aku .
and bace papew yg aku post .






bie ,
orang sayang bie tahu takk . change ur attitude please . jd lah couple mcm orang laen . fikir lah pengorbanan orang utk bie . orang bukak hati utk bie . terima bie .
dulu , bile bie tanak dgn orang , seriously dah tak suke bie dah . bby rapat dgn ex semula .
now , bile kite da couple . ex bby dah tahu . seboleh boleh bby jaoh kan diri die . sbb bby nak 100% utk bie .
but , ini ke yg orang dpt ? ? ;'(

Posted at 3:06 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -