Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
sakit hati :'(
selamat malam .
erkk . oke .
nak tules ke taknak nih .
takot kang ade yg terasa .
or ade yg fikir aku berlagak lah bajet lah ape jadah sume .
-,-
aku rase mmg tak potot aku cite .
tapi ,
aku rase ini mempersoalkan
tentang luahan hati dan perasaan aku .

aku tgh saket hati .
agak terasa dgn satu statement nih .

ade sowg boy nih im chat dgn aku .
die panggel aku 'budak Hot'
aku blurr . aku tanye die 'sape'
die pon cakap blablabla ape sume .
pehh . agak terasa disitu .
ingt aku hamak sgt lah nak jd Hot tuh .
ye ? mcm tuh ?
Neraka tuh lagi Hot weyh .
kowg pegi lah sane kalau nak rase Hot nye berbanding Hot kat dunia nih .
die fikir aku bikin publisiti murahan .
nak perhatian lah itu ini .
sorry dude .
anda salah orang . aku bukan mcm tuh .
please lah oke .

dgr aku cakap nih .
cakap ?
ehh
bace betol betol ape yg aku tules nih .
aku salu update status kat fb
bukan niat  nak cari
publisiti murahan utk jadi Hot .

aku byk update status kat fb sbb
 ianya benda benar yg berlaku .
aku update tentang diri aku .
tentang kawan kawan .
pena ke aku update kua ayat mencarut yg terlebih had .
setakat bodoh , itu benda biasa kan ?
mcm lah kowg sume tak pena pulak update fb kate bodoh .
pffft -,-

dan dgr sini ,
fb aku memang skema .
skema itu bg aku sgt ber-style . .
kau kesa ape ?
jgn lah nak kate itu ini pasal aku .
kau tak kenal aku tapayah nak
describe aku mcm mcm lah .

tolong lah , aku rayu sgt .
tapayah lah nak kate aku nih
'orang Hot"
kau tahu tak bile kau cakap aku mcm tuh .
otak aku nih automatik fikir
"mesti ramai gila anti dgn aku"
tahu anti .
anti
means ramai yg tak suke dgn aku .
aku tak bole lah . shit . sumpah tak bole .

and please jgn judge aku mcm mcm .
kau tak kenal NORSYAFIKA DANIA yg sebenar .
so , tutop mulot kau and jalan .
jgn nak byk bunyik .

kau tatau aku nih sebena nye mcm mane .
aku nih sensitip lah .
cepat terasa
kau nak kutok aku , boleh . .
kutok lah aku jaoh jaoh .
and nak kutok pon biar benda yg benar .
jgn buat cerita gebang .

aku nih lebih penting kan kawan/adik/kembar atau sesape jek .
pendek cite nye ,
aku lebih pentingkan orang laen dr diri aku sendirik .
sampai kan kawan aku faz pena cakap
"ika jgn asyek menang kan orang , jage hati orang . . hati sendirik ?"
whatever lah .
asal kan orang orang yg aku sayang sume happy , aman ,
tak ade masalah , tersenyum jek salu . .
bia lah aku sedih mcm mane pon .
tgk kowg sume happy , happy jugak bg aku .

tolong jgn kate aku mcm mcm .
orang Hot konon .
aku tak perlu itu sume . tak penting .
bukan tolong aku pon utk ke Syurga Al-Firdausi nnt .

please stop it . !

aku insan biasa .
tak secantik selawa secomel sekacak kowg sume .
aku sedar diri aku tak mcm kowg .
aku tak comel , tak lawa , hodoh .
ya , itu aku . .
kann ? ?

sudah lah .
dah byk kali aku saket hati .
tp tak pena tunjuk kan depan kowg .
aku tak suke tunjuk kan keadaan aku even dlm sedih ke tension ke ape .
aku diam kan aje , dan aku senyum .
aku sakit mcm mane pon aku tak tunjuk reaksi aku .

qiba : akak walaupun sakit , tak nampak riak wajah sakit .
awin  : a'aah . akak rileks jek . padahal kaki patah .

ya , aku atak tunjuk reaksi pada kowg sayangg .
memang saket . cukop saket .
tp senyum penawar bg aku .
tanak lah tgk orang orang yg aku sayang nnt sedih sbb aku .

aku nih kalau dah sayang , cukop sayang . .
sayang gila lah . !
tapi , kalau dah benci , aku cukop benci . .
so far , aku tak ade anggap sesape musuh aku .
aku susa nak anggap orang musuh aku .

please , 
don't judge me if u dont who i am !


menangis jugak lah aku tulis nih .

Posted at 12:08 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -