Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
sweet moments between us
16 October 2011
harini sehari suntuk aku online fb . online punyer online . sampai ke petang sudah nye . petang tuhh aku rase mcm malas nak online . rase nak offline and nak texting . pasal nye byk beno topap aku haa . hampier 20 hengget jugak lah topap aku . haaa . so , aku pon buat status . .




then , ade "someone" mintak number . memule agak kemalasan jugak lah aku nak bg number aku . die kate ikhlas nak text . then tah nape terdetik hati nih , cair bebeno hati nih pegi bg jek number aku kat die . at the same time , aku pegi mintak numb membe aku sowg nih . yelaa , kenal melalui fb da lame . ape salah nye kan kalo texting luar pulakk :) 

oke . serious malam tuh mmg happening gila texting . at the same time , br aku tahu yg aku di-stalk oleh "someone" dlm diam . haha . naseb kau admit dekk ;P text pulak dgn member aku yg sowg tuhh . yg tadi aku mintak number die tuhh . haa . tambah pulak text dgn adik sasa and adik lyna aku tuhh .  so , terasa hidup sgt bahagia lahh . ehehe . ade pulak dua owg ex aku text . haa . lagi lah kann . bertambah meriah >,<

and , hari hari kemudian nye aku semakin kerap texting dgn "someone" tuhh . .
*tak sia sia aku buat status nak texting ^^v


21 October 2011
aku mcm biase lah online jek lah 24hour kann . haha . da tuhh nak buat ape lagi . haa kann . and for your information , aku jarang gila dah online since aku mintak number utk texting harituh . aku more to spend my time with sayang sayang aku :) and "someone" tuhh always jugak lah text aku . huhu . then , malam tuh "someone" tuhh text nak jumpe . haihh . aku kate tgk dulu sbb tak ade transport . kalo aku ade transport , anytime jek . . die kate nk sgt sgt jumpe aku . . kate nye nnt masok jek bulan 11 , aku dah start bz . bile pulak nak jumpe lagi kan . aku pon set dgn mama this weekend balek kg ke takk . mama kate takk . then , aku call member aku name die puteri tanye die kat mane then , aku ajak die kua ahad nih . die pon on . . so , aku decide ahad nih ktowg kua hang . aku nih since kaki patah , jarang dah kua lepak dgn bebudak nih -,- nak kua pon takde transport . dah ade transport br bole kua . puteri jek lah yg paham aku . die teman aku sepanjang mase . . die nyawa aku , bff aku , laki aku , sahabat aku , kembar aku , adik aku , akak aku . . hah semua lah . haha . ape benda ktowg buat , mmg tetap berdua dan bersama . sayang kau doe !

23 October 2011 
pagi nih . . ehh pagi kerr ? ? haha . tgh hari mencacak br aku bangun weyhh . tgh hari nih ktowg kua lepak tampin . . bukan aku yg plan , and bukan put yg plan . . tp "someone" yg plan . siapa kah ? ? haa . actually , yg plan nak kua lepak tampin tuh ade lah seorang budak kecik yg bakal menduduki spm 2011 . haha . die lah yg ajak aku kua tampin . ajak jumpe . nak sgt jumpe aku kate nye . haihh . kot aku cun takpe , nih muke pon tak berape nak comel sgt pon -,-

pukul 1.25pm lah lebih kurang , aku and puteri gerak pegi rumah miera kat Taman Gunung Mas . . sape miera ? ? haa . die pon kawan aku and puteri . ktowg sume kawan since skola lagikk . hehe . actually , pagi tuh puteri tanye aku nak ajak miera kua tak . aku tak kesa . pasal nye aku bukan driver . kau yg driver weyhh . haha . so then , lepak rumah miera . kat area taman tuh ade kenduri kahwin sebena nye , ade "someone" kat situ . aku and puteri punya baek hati "why not kalau ktowg jemput dan hantarkan . sekali jalan jek lahh senang" :) bile dah 2pm , ape lagi gerak arhh . dan akhir nye bersua muke . . really love it ! ! yg tak bole blarr nye ktowg sume gelak ketawa dlm kereta . sumpah kelakar . puteri tuh kalau tak melatah , tak sah . haha . aku and miera nak cocok duet dulu kat bank , then gerak pegi kfc . .

sampai pulak kat kfc , aku and "someone" yg kena order . . yg dua owg anak dara lagi tuhh syok dudok kat atas . konon kate nye nak jage tempat dudok -,- sukehati kowg lah heh . da order punye order , kena rm54.60 ke atau rm57.60 . . tak ingt dahh . hahaha . oke , now eat time ! ! ! gila seronok makan kfc . borak borak . cerita pasal skola and others things sume . pehhh . best gila . gelak gelak , mengumpat lah ape sume . haha .

after makan kfc , ktowg gerak pegi beli brg sbb "someone" kate nak beli brg kakak die . . so , kitorang tiga owg nih follow jek le . da lepas beli brg . ktowg naek kereta .

aku suggest pegi karaoke . wow ! puteri kembangg betol . hahaha . suke nye die kann . haihh . kitorang karok kat Q-Box . only one hour . mule nak 2 jam tp "someone" kate lambat sgt tuh . . so , kitorang amek sejam jek . hihikk . bilik number 10 . . oke gerak . perah tekak time ! ! ! hahaha . gila enjoy . yg puteri da mcm orang gila . joget bagai . suke betol die . huhu . now , jam dah pukul 5 lebih suda . 1 hour is finished already . kitorang gerak hantar "someone" balek . hmm . sedihhhhhh ;/ kejap jek lepak dgn die . hmmmm

time dlm kereta nak gerak hantar "someone" balek , puteri and miera suggest pegi Melaka . nak pegi pantai konon nye . then , dowg tanye aku . . oke . aku on ajee . tak kesa . tp tp tp "someone" tak bole ikot . hmm sedih lagi ;/ sampai depan rumah die , kitorang hantar . hmmmm . loveyou ! *cakap dalam hati jek time nih.


then singgah kedai topap then balek rumah puteri . . after that , kitorang gerak pegi Melaka . . before that , singgah kat rumah sewa puteri . yelahh , da nak senja . takan nak pegi jugak . hormat lah sikit kann . eheheh . so , dlm 7.30pm br ktowg gerak . kitorang jemput adik angkat puteri dulu . name nye ida and ade member die sorang kat depan skola Bukit Rambai , Melaka . . wuuu . lets go bebehh . sampai Pantai Puteri , Melaka . fuhh . mmg best ! ade pasar malam pulakk . pehhhhh . 

and kowg nak tau takk kisah sedih ? ? ? ? 
time tuh kitorang 5 orang dlm kereta jalan le tgh cari parking . then , ade satu family nih ayah nye ibu nye and anak kecil nye . . ayah nye jalan , anak kecil nye lepas tangan and undur ke belakang . . nasib lah jalan yg bertentangan tak ade kereta . ayah nye pegi kat anak kecil nye and lempang budak tuhh . gila kejam bhai . kesiann taww tak . kuat orang tuh lempang anak nye . budak tuh kecik lagi dlm 3 or 4 tahun ke umur nye . orang kat situ sume pandang . da lah ramai orang . .
ade pasar malam kann . biase lahh . ish ishh . kejam gila . 

then , bile da jumpe parking , kitorang jenjalan kat tepi pantai . gila seronok . aku rase tenang sgt . puteri and adik nye tuhh dr td syok ngumpat ex put . . lantak ang lahh . aku malas campur . jalan punye jalan . borak borak . . then , put ajak makan . lapar kate nye . haha . oke , jomm . kitorang pilih restoran yg bebetol tepi pantai . bole tahan lah sedap nye . aku order mee bandung and milo ais . ehehe . after makan tgk jam dah nak pukul 10 . . budak dua orang tuh nak balek . kitorang hantar . . then , kitorang tiga orang balek lah Tampin semula . . . . . . 

pukul 11pm tepat aku sampai rumah . oleh sbb aku penat sgt , aku tido awal malam tuhh . online just check notifications jekk pastuh teros off and tido . rase nye malam tuh lah aku tido awal dlm mase hampir sebulan nih asyik tido lepas subuh jekk . ehhh . syok bercakap , sampai lupe nak bg salam ke ape . ehehehe . hye tawan tawannn . skang aku nak cite pasal hari ahad haritu . besttt !


thanks guys , kowg mmg terbaekk ! bikin aku pecah perot jek dgn keletah kowg tuh . haha . nnt kite keluar lagik ek ekk . hehehehe . loveyou friends !  <3

> and mesti ade yg tertanye tanye kan sape "someone" yg salu aku sebut dr awal entry aku nih td sampai hujung cerita nih haa . haha . okee . actually , "someone" tuh is my new lil sister . . name nye beha . bukan aku usha die . die yg usha aku dulu . stalk aku senyap senyap , mintak number aku , text aku everydayy . haaa . ;P tp aku nak lebih afdal kan lagi aku try mintak die jadi adik aku . . aku text die and buat permintaan kat die pada mase dan waktu jam 6.34pm yg bertarikh 23oct2011 dimana lokasi aku ketika itu dalam kereta otw pegi rumah sewa puteri . . haa . tgk . punye lah teliti aku nih . siap ingt tempat tarikh dan waktu lagi haa . sayangggg , terimakasih kerna sudi terima saya as your sister :)

and seriously ,  makin dan semakin sayang . haha . loveyou ! mmuahhh

Posted at 3:44 AM | 1 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -