Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
tentang diriku yang mungkin anda tidak tahu
nama : Norsyafika Dania Binti Hamdan
nama panggilan : eyka , along , cyap , pika
IC number : 920721-06-****
tarikh lahir : 21 july 1992
tempat lahir : Temerloh , Pahang
tempat tinggal : Tampin , Negeri Sembilan .
pelajar : UiTM Negeri Sembilan
status : single !


PERKARA TENTANG SAYA

1. pemalu . mmg saya blushing gelaa dgn owg yg saya tak knl tetibe tego saya . -,-
2. pendiam . mulot saya berat nk becakap . lagi lagi dgn owg yg saya tak knl.
3. maaf la , saya tak berani nak tego owg tua tua . . pemalu , takot . . 
4. saya tak cantik . KENYATAAN. ! ! *comel ade lah sikit ;P haha
5. emo .
6. suke tidoo .
7. suke ngadap tv , 24jam pon tak ape.
8. muke ketad .mcm marah pon ade tp marah pon . haha
9. susah nak senyum . just dgn yg dikenali jek saya senyum itupon tgk mood la.
10. agak serius . ade mase jek bole lawak okeh . ? !
11. suke wane biru .
12. suke pendam perasaan . malas nk cite kt owg yg saya tgh blabla .
13. saya akan buat buat happy walaupun sebena nye tidakkk .
14. saya akan kate okey sajee walaupun sbena nye tidakkk .
15. owg kate saya sombong . ishh. mane ade . -,- saya tak sombong lah . suke fitnah kan . brr
16. sensitif . saya mudah cpat terase kalo seseowg tuh bermaen dgn kata kata . saya rase seperti die mmperli saya atau sebagai nye . dan saya akan tacink . uhukk
17. mula gilaa pada bebear .
18. sportink . saya tak kesah la . on sajee . . :)
19. cerewet bab makan and dressup . kalo mkanan tak sedap , mmg kene complain dgn mulot saya nih. . and kalo saya tak berkenan dgn mane mane baju ke seluar ke ape ke , sumpa saya tak akan pakai .
20. gilaa nasi ayammm .
21. benci bau petai dan jering . busukk
22. makan maggi adalah kegilaan ku jugee. ;p
23. tak akan muak dgn lauk ikan masak gulai tempoyak . pehhh . sumpah sedap !
24. tak pandai masak sgt .
25. meroyan kereta sport , mini cooper . . kalo nampak jek kete tuh . wow . tak tentu arah saya dibuat nye. teros terjerit jerit mcm orangg gila .
26. benci dgn penipu , penyangak , talam dua muka . bak pepatah indah kabar dari rupa .
27. penyayang . saya sayang orang yg sayang saya . saya kalau dah sayang mmg sayang gila . .
28. pembelas kasihan . saya mmg cepat kasihan kan orang . haihh . sensitip betol -,-
29. tak pandai nak bersembang . otak tetibe short tak ade idea ape benda yg nak diborakkan .
30. saya mmg byk mulut . dgn orang yg rapat dgn saya mcm mcm bnde saya nak cakap kan .
31. gilaa texting . 24jam nak mesej jek . sampai jari jemari aku nih jadi slim . ade jugak manusia yg jelous dgn jari aku yg lawa lagi comel lagi cantik lagi melentik . haha
32. tak suke minat gayut . cakap dlm fon lah , bukan gayot kt pokok -,- sumpah tak minat . sape ajak call sampai lebam , aku tenyeh kau . ahaha .
33. kaki online . online mukabuku , blog , myspace , youtube , emeil , skype , twitter  .
34. saya tak bedikari pon . asyek nak harap orangg jek.
35. tak minat make-up . sumpah tak suke make-up ke toucup ke ape ke benda jadah semua tuhh .
36. simple person .
37. gilaa dressup . tp tak lah sampai meroyan . dressup yg simple sajee . pakai shirt and jeans . brand mahal okeh . *poyo
38. gilaa wedges , supra , line 7 and seangkatan dgn nye . brand mahal tuhh bhai . ;p
39. penakut . haha . pecaya ? silalah pecaya . . saya agak penakut sikit .
40. tak suke bace buku . boringgg . *tidur lagi bagus
41. minat bace majalah dan novel .
42. saya sayang family saya , kawan kawan saya , adek adek saya , twin saya . . mmuahh ! <3
43. anti budak gedik . sgt anti oke ! tak suka .
44. fuck owg yg suke ckap belakang dan yg kutok belakang . berani cakap depan lah derr -,-
45. sangat jage penampilan even dressup saya simple sgt .
46. harta saya atau brg kesayangan snow cap , jeans mahal , tshirt mahal , kasot line 7 , rantai , gelang , phone and seangkatan dgn nye , beg , spek mate , duitttt . . . *tak puas hati ? menyampah ? nnt jumpe , open table , kite settle . .
47. tak bole nak berpisah dgn harta atau brg kesayangan saya . lagi lagi duit . haha
48. walau dimana pon saya berade , msti mncari aer milo . tatau lah . bab makan kurang. tekak asyek nk minom jek . memang gila dgn milo . . sehari berpisah confirm demam . pecaya lah .
49. gilaa lensa walaupun saya tahu saya tidak cantik dan comel mcm awak .
50. suka buat orang gembira , ketawa , senyum walaupun saya tak gembira pd ketika itu . .
51. saya tak bole tgk owg sedeh , nangis , badmood , marah . . mmg tak boleh . erkk tah lah . mmg tak boleh tgk lah . hati nih sensitip . kang jangkit pulakk . hikhokk ;D
52. romantiks . agk nye la kott -,- sikit sikit nak cium orangg . bhaha .
53. jiwangg karat . tak karat mane lah tp mmg jiwang gila aku nih . tak pecaya , jom karoke . aku nyanyi utk kau lagu baek punya . haha
54. kaki karaoke .
55. agak periang . kot la . .
56. nakal .
57. suka membuli . alaaa., buli manjer manjerr jek. ;P bergurau lah kata kan .
58. kawan saya selalu kata saya nih blurr . -,-
59. slumber . bole kire mcm blurblur . haha
60. degil . tp tak sgt . . ehem ehemm
61. agak pemalas . kott lah . sometime jd rajin pulakk .
62. susah nk dengar cakap .
63. suke berahsia . ehemm . saya seorang perahsia yg berjaya oke . ;P
64. sangat mnderita dan tersiksa .
65. susah nak mara orang , tp kalau da marah . hehhe
66. NIKON and CANON menjadi idaman . . ade nak bagi hadiah birthday aku camera sebijikk ? haha
67. setiap kali bangun dari tidur , mesti nak cuci tangan . . erkk .pelik kan ? -,-
68. tapak tangan saya akan mengelupas kalau basuh pinggan mangkuk kat dapur .
69. agak malas nak mandi. . tapi bile da masuk bilik air , dah mcm tak jumpe pintu keluar pulak . haha
70. kalau saya ada rezeki sikit , saya share dgn kawan kawan . belanje dowg minum ke , makan ke , bg duet minyak ke ape ke . :)
71. kuat jelous . sgt sgt sgt oke !
72. suka pegang tengkuk orang . orang rase geli dan sakit . berani lah usik aku , aku tekan tengkuk kau . haha

okey , itu sajee lah kot attitude aku . . so , ape pandangan kowg tentang diri aku ? ?
aku baik ? jahat ? berlagak ? poyo ? bajet ? teuk ?
itu pandangan masing masing .
yg penting mama abah aku tahu anak dara die nih mcm mane :)
terima kasih utk mereka berdua .
dan terima kasih jugak pada mereka yg sudi dan ikhlas terima sbg sahabat atau kakak atau kekasih atau sebagai nye lah . .

bak kata orang lah kann . .
"Haters Make Me Famous"

ya , aku sedar tuh . br aku paham maksud disebalik ayat nih . so , betol lah tuhh . . haha
kbyee . assalamualaikum.~

Posted at 4:57 AM | 2 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -