Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
attention please !
Muka Bertalam Dua .
ya . aku bukan lah begitu . sbb aku adalah aku . aku bukan berpura-pura menjadi orang lain . please keep your mouth . jgn sedap mulut jek nak kata aku macam macam . kang ade jugak naek 5 kat muka kau -,-
aku update blog nih sbb semalam aku komen komen kat status fb someone . mulanya kitorang borak sakan . then ade budak api api kan aku kata "nampak jek baik padahal kalau jumpe perangai serupa setan" kfinee . itu mungkin tanggapan dia terhadap aku . it's up to you okay . . but , aku nak cakap sikit lahh kann , bg aku itu salah . aku tak sejahat yg dia sangkakan . . aku tak jahat , aku nakal jek . pada you guys belum kenal rapat dgn aku , so jgn sesekali kau nak tafsir bukan bukan tentang diri aku . and cermin diri dulu sebelum nak mentafsir diri orang lain . looosseerrr !

second thing ,
terima kasih pada someone budak tempat aku nih jugak kerna jujur bagitau aku and berani tanye bout my life and my situation . and dia kate , die bangga dgn aku *keliru oh ya , memang . memang aku cacat :) tak perfect pon macam you guys . . i've problem with my eyes and my teeth . . and jika ade sesiapa tak suke , anda boleh jalan . . nak kutuk ? sila kutuk depan depan saya okay . jgn kutuk belakang . tak baik :) dan anda dah tahu kebenaran nye bukan . kalau nak kawan , kawan lah dgn ikhlas . . kalau hanya nak api api kan dan hanya nak mengata , better anda tayah lah kawan dgn saya . saya juga ade hati dan perasaan :') terimakasih .

and one more thing ,
thanks to my adik sayang for the special entry for me :) really apreciate that . love you adik sayang ! mmuahh !


i love you !

Posted at 10:24 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -