Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
kalau lah aku dah tak ade nanti , aku nak . . .
FACEBOOK aku sentiasa di online kan .

BLOG aku sentiasa di update kan dan menceritakan kabar ahli keluarga ku .

TWITTER aku sentiasa di tweet kan .

FORMSRING aku sentiasa dibuka utk menjawab sebarang pertanyaan dr sesiapa .

EMAIL aku sentiasa dibuka utk mengetahui segala benda yg mungkin mustahak .

SKYPE aku mesti sentiasa di online kan supaya sesiapa boleh bersua muka dgn ahli keluarga ku .

HANDPHONE aku sentiasa di on kan . .

itu jek harta yg aku ada -,-
makan pakai perfume wallet semua , mama simpan lah buat kenangan .
lappy pulak bg je pada adik :)
walau aku dah takde nnt , aku nak setiap moments antara aku dgn insan insan yg tersayang tak akan dilupakan . . biarlah mereka sent mesej kat number aku , biarlah mereka walling aku di fb , biarlah mereka tweet tweet dgn twitter aku . . dan aku mintak blog aku tuh nnt , tolonglah update cerita cerita terbaru dan kabar berita ahli keluarga aku . . "sehat ke mama abah , berjayakah adik aku mengejar cita cita nya . ." aku tanak walau aku dah takde nnt , lenyap begitu sahaja . aku nak EykaDania akan kekal selamanya walau hanya tinggal nama . . aku tanak mereka sedih bile aku dah takde . . aku sayang mama abah and adik . . aku sayang kawan kawan aku , adik angkat , dan sesiapa sahaja yg anggap aku sbg sahabat nya . . aku hanya insan biasa yg tak mampu nak menjaga sebaik nya hati dan perasaan semua orang . maaf jika ada salah silap .

satu benda yg aku nak mereka ingat bile aku dah takde nnt adalah "saya sayang anda" . . .

sekian ,
terima kasih . .

Posted at 5:25 AM | 1 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -