Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
tag by Adik Muna and Nani
malam nih ade 2 orang tag aku dlm suatu permainan . motif nye adalah utk merapatkan para blogger . . okey . tak kesah le . . dan aku diminta utk memberi respond utk tag nih . menjawab ape yg ditanya . .

first , tag nih ade rules nye :
1. most post these rules.
2. post 11 things about themselves in their post.
3. answer the question that those tagger set you in their post and create new question for the people you're tagging to answer.
4. have to 11 people to tag in your post.
5. don't forget to tell them that they were tagged.
6. no tag backs !
7. no stuff in the tagging section starting something like "you're tagged if you are reading this" . . by reading , these rules you're trusted to have legitimately tagged 11 people.

- 11 things about me -
1. my name is NorSyafika Dania Binti Hamdan . just call me eyka .
2. anak sulung dan mempunyai seorang adik lelaki yg handsome *tangan ke bahu mata ke atas
3. anak abah , anak mama ! haha
4. pemalu dan pendiam . kecuali lah dgn orang yg saya dah bebetol kenal dan rapat . mmg mulot saya lah number satuu . haha
5. suke pendam perasaan . tak suke meluah kan pada orang orang . tp luahan itu akan diluahkan melalui muzik , contengan , menulis .
6. saya sporting . sume benda saya angguk aje :)
7. loving . saya sanggup buat ape saje demi orang yg saya sayang selagi mampu .
8. saya kuat cemburu ! -,-
9. saya susah nak mara orang . saya lebih suke diam and cool jek . bile saya rase tahap kesabaran saya dah over had , tunggu lah nasib nye nnt :)
10. saya agak pemalas , dan tak berape pandai nak berdikari . sume nak harap orang jek -,-
11. saya tak lawa pon . tak cantik . tp comel tuh ade lah sikit ;P

- 11 questions from Adik Muna -
- umur berape ?
19 tahun
- single/relation/married ?
single
- suke colour ape ? kenape ?
biru . sbb biru itu ketenangan . ketengan itu byk ade dlm diri saya . ketenangan datang nye dari kesabaran .  mmg dr dulu minat biru . kebetulan time skola rumah sukan warne biru , bangunan skolah pon mule nye warne biru (tapi skang dah warne kuning and oren) , abah pulak polis . polis kan mmg dgn biru .
-suke call atau sms ?
menaip sms . that why jari slim ;P
-blog paling lawa dan best ?
byk blog lawa lawa -,- blog paling best bg aku adalah blog sowg student nih dr UM . hehe
- barang yg paling anda sayang ?
phone , bebear , perfume , snowcap , skinny jeans , kemeja .
- beri 3 sifat positif anda . .
.pendengar yg setia
.suke beri nasihat pada mereka yg memerlukan
.share rezeki bersama sayang sayang saya . itu tanda saya sayang mereka :')
- beri 3 sifat negatif anda . .
.cepat touching
.pemalas.
.kuat jelous ya rabbi -,-
- haiwan yg paling anda sayang ?
tak sayang . suke jek . hehe . hamster , arnab , sugar glider . .
- anda sayang saya ? kenape ? hihi
sayang . sbb nye bg saya , anda matured . . even saya bkn sape sape bg awak . but , saya tetap sayang anda dlm diam . mungkin anda fikir saya jrg care bout you . . dlm diam actually saya selalu tgk fb awak utk tahu ape perkembangan tentang awak . . dan seriously saya jujur dan mengaku bahawa ade sikit jelous dgn awak mahupun kakak awak yg laen . . *teruk betol aku nih . sume benda nak jelous -,- sayang kan . biase lah kalau jelous . cemburu tanda sayang .

- 11 questions from Nani -
- ape name penuh anda ?
NorSyafika Dania Binti Hamdan .
- ape yg patot orang tahu tentang diri anda ?
tak berape nam lawa , pendiam , pemalu . .
- suke barang jenama ape ?
yg brand mahal mahal jek aku suke ;P
- nak bakal suami yg mcm mane ?
first thing , nak yg boleh bimbing saya ke arah kebaikan . penyayang dan baik .
- anda rasa saya orang yg jenis mcm mane ?
oleh sbb , kite br kenal and kat kampus pon tak pena bertegur rase nye . so , saya describe anda nih adalah baik baik aje . . hihikk .
- apa yg selalu anda idamkan tapi tak pernah dapat ?
kehidupan dan masa depan yg baik .
- siapa nama orang paling anda sayang ?
whoaaa ;O byk meyhh . tp terutama nye mama abah saya :)
- anda rase nada nak jadi mcm siapa ? sebab ?
saya nak jadi mcm Dr. Mahathir . sbb die berfikiran jauh . . dan saya juga ingin menjadi mcm atok saya (ayah kepada mama) . sbb die bersusah susah dahulu , bersenang senang kemudian . . now , umur die dah 80 lebih , die duduk rumah goyang kaki tp duit masuk jek tiap bulan . . saya respect atok saya .
- ape yg menarik tentang diri anda ?
saya rase saya nih kelakar . sbb orang kate saya suke buat lawak bodoh -,-
- benda yg anda suke makan ?
nasi ayam . haha
- berape kali pernah couple ?
erkk . jap . pikir -,- tak sampai 10 kali .

- 11 question from me to you -
1. antara suka sayang dan cinta , mane anda rase lebih bermakna ? sebab ?
2. selama anda hidup , pengorbanan ape yg paling besar yg penah anda lakukan ? pengorbanan utk siapa ? dan mengapa ?
3. keluarga adalah tulang belakang kite . ibu bapa adalah segala nye . tapi , mengapa zaman sekarang dgn mudah nye anak anak menderhaka dgn ibu ayah ? ? ape punca nye ?
4. antara cinta dan persahabatan , mane yg anda penting kan ? bukti nye ?
5. apakah hajat anda selama anda hidup di dunia ini ?
6. kalau anda diberikan wang sbyk rm1 juta , apakah yg akan anda lakukan dgn duit itu ?
7. anda sayang kan kawan kawan anda ? ? sebab ?
8. bile bab kawen ke couple ke atau soal persahabatan , mesti anda nak kan seorang yg baik . . then , ape lagi sifat nye yg anda inginkan ? ? 
9. sejak dr mula anda kenal saya , saya nih mcm mane ? 
10. kalau saya dah tiada lagi , apakah perkara yg akan anda ingt sampai bebile antara kite ?
11. siapakah saya bg anda ?

- tag for 11 people -
zulaika nasir
and , sume sume lah yg sudi nak jawab tag nih .
terima kasih . .

aku dah tension . kepala dah tingtong . blurr pikir jawapn -,- pening pikir soklan nye pulakk . grr . mmg gila tingtong sudah . nak tag kat sape pon aku dah tatau . hentam jek lah aku pikir sape pon . hahaha -,- brr . selain dpd nama nama yg di-tag tuh , sesape rase sudi nak jawab . . pon bolehhh . lagi bagus kann . seperti ape yg aku cakap mule mule td . motif benda alah ini adalah merapatkan silaturrahim antara kite para blogger dgn blogger yg laen . hehe

selamat menjawab .
seian , terima kasih . . 

Posted at 2:33 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -