Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
jangan ganggu aku
aku terjaga dr tido . sbb nye ade orang text aku pepagi bute kul 4 lebih td . aku tgh syok tido . kau syok dok ganggu aku . grr . please okayy . utk mereka mereka yg tak sepatut nye tuhh . please . don't disturb me for a while . seriously , aku tak ade mood semenjak dua menjak nih . badan pon semacam . aku syak badan aku panas dlm because mulut aku kene ulser . bukan satu , bukan dua tapi tiga ulser . omangai . kau tahu kan seksa nye kalau kena ulser -,- boleh tak cabut mulut aku , jemur kat tgh panas . tak pon post kat tgh padang pasir kat negara Arabia tuhh . situ kan 24j panas jekk . kemain susah nak hujan . then bile ulser dah elok nnt , tolong pasang semula kat muke aku nih #mengarut distu -,- sakit weyhh .

pulak tuhh . bukan ulser jek , bibir aku kering lah pulak . mengelupas tak memasal . lagi lah menguatkan syak wasangka aku bahawa badan aku nih panas dalam . oh tidakkk . lemah betol lahh . kalau nak sakit , biar sakit skang . jgn sakit bile aku dah masuk kolej , dah start kuliah bagai . mase tuhh aku dah busy gila dah . biasalah kan kalau hidup as a student . dgn assignment nye lahh , dgn test lah quiz bagai . so , aku sarankan biarlah demam sekarang . demam teruk mcm mane pon biar kena skang . and at the same time , mate aku berair jek .  haihh -,- perut nih dah 3 hari sakit . nak buang hadas besar cair semacam jek . tak normal seperti biase . pfft . asyik ulang alik jamban . aku rase jamban tuh pon dah naik muak tgk muke aku . sampai air nak flash jamban pon die bg sikit jek . oh sgt kejam kau jamban -,-

so , aku rase tanak diganggu buat seketika . okayy ? ? kalau ade emergency ke atau benda penting br contact aku . bg aku rest , sbb badan aku tak berape sedap lahh . tak selesa . semacam jek badan aku nih . aku tak larat lah . tido pon tak aman . ade jek yg ganggu . kang aku nak off phone kangg tak boleh . pasal nye cousin aku makcik aku sesape family members aku kalau ade emergency mmg contact aku or abah jekk . haa . buat nye ade papew hal ke kann , parah pulakk -,- and mama suke cakap benda yg sama , bebel benda yg sama , pesan benda yg sama . mama kate "you need a rest" . lol

Posted at 6:53 AM | 1 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -