Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
jatuh perlu bangun
kita jatuh kena bangun . . walaupun jatuh ditimpa tangga , jatuh tergolek , jatuh tersungkur , jatuh ape bagai jatuh pon , susah manapun kita kena bangun semula dan berjalan seperti biasa walaupun sakit . sama jugak dlm kehidupan seharian kita . susah payah , kite kena teruskan kehidupan walaupun ianya perit ke manis ke payah ke ape sekalipun . .

dan aku . aku sekarang dlm situation 'jatuh' . . mmg perit utk bangun semula . aku perlukan 'tongkat' . . sakit . yeahh . sgt sakit . aku rase ianya harus ditelan walaupun sgt sakit . ini dugaan utk aku . tabah dan sabar itu sgt penting utk aku buat mase sekarang . aku laluinya dgn cool , rileks . . senyum itu penutup segalanya dan dpt menyorokkan segalanya . aku masih mampu tersenyum walaupun aku sdg jatuh . tp mata . mata aku tidak dpt menipu . ianya boleh menceritakan segalanya .

Posted at 12:05 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -