Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
Saat Terakhir
tak pernah terfikir oleh ku
tak sedikit pun ku bayangkan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

begitu sulit ku bayangkan 
begitu sakit ku rasakan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

dibawah batu nisan kini
telah kau sandarkan
kasih sayang kamu
begitu dalam
sungguh ku tak sanggup
ini terjadi
kerna ku sangat cinta

inilah saat terakhir ku
melihat kamu
jatuh airmata ku 
menangis pilu
hanya mampu ucapkan
"Selamat Jalan Kasih"

satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu dihatiku
namun bagi ku melupakan mu
butuh waktu ku seumur hidup

satu jam saja ku telah bisa 
sayangi kamu dihatiku
namun bagi ku melupakan mu
butuh waktu ku seumur hidup . .


obses . terlalu aku obses dgn tiap-tiap kata lirik lagu nih . ianya hampir dapat menceritakan segalanya yg berlaku pada diri aku . cuma yg bezanya tidaklah aku sempat melawat kuburnya . i'm totally still not ready to visit his grave . . until now , rasa bersalah tuh masih lagi menguasai diri aku . andaikan masa boleh diputarkan kembali , ingin aku mencuba untuk jadi yg terbaik buat dirinya . ingin aku akhiri saat-saat terakhirnya dengan sebuah kenangan yg tersangatlah manis baginya . 

ajal maut ketentuan Allah . tiada siapa yg boleh menduga . tiada siapa yg tahu perginya dia buat selama-lamanya . hanya kerana sebuah ego , semuanya bagaikan "nasi telah menjadi bubur" . masa tidak boleh diputarkan semula . yg berlalu biar berlalu . life must go on . ampun maaf dipinta . aku menyesali atas perbuatan diri ini . seumur hidup , aku tak akan pernah melupakan kejadian yg berlaku kepada diri ku . 

aku panjatkan doakan semoga dia berada disekeliling orang-orang yg beriman . dengarkanlah rintihan ku , kau nantikan aku disana , akan ku datang kemudian nanti . . 

#al-Fatihah :
Mohd Nadzrin Akhmal Bin Mohd Nadzri
5.5.1991. -  3.3.2012

-eykadania-

Posted at 10:54 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -