Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
awesome presentation !
hye hyee . aku nak cite nih . haritu kan kan aku buat presentation . hewhew . aku guna Microsoft Powerpoint 2007 untuk buat presentation . actually , lecturer aku bagi assignment nih sebulan before kitorang kena present 24/4/2012 haritu . present about My Life . bagi aku ianya something yang interesting . mulanya aku memang jahil . seriously aku tak tahu ape-ape . aku tahu basic powerpoint jek pon . aku tak tahu menahu animation lah ape bagai . haaa . aku buat pon last minit weyhh . esok nak hantar , malam tuh terhegeh-hegeh nak buat . sampai tak tidur sehari suntuk . sampai aku kate kat roommates aku nak giveup . diorang tetap bagi semangat kat aku suruh buat jugak sampai siap . and finally siap jugak even aku lambat satu hari untuk hantar . aku mintak permission hantar lambat . nasib baik lahh lecturer iT aku yang handsome kacak lagi bergaya tuh baik hati bagi aku satu hari lagi untuk siapkan . amin amin aminn . terimakasih Sir , terimakasih ya Allah . .

dengan sokongan kawan-kawan , dengan bantuan Ayna , akhirnya aku berjaya buat . macam orang pro taww aku punya assignment nih .

dalam kerja aku nih aku letak kan : 
Introduce 
About Myself 
Contents 
Personal Information 
Mission 
Vission 
Motto 
Career Objective 
Educational Background 
Co-curriculum Activities 
Family 
Sweet Memories 
Contact Information 
the Ending of slide . 

background song aku letak lagu : 
Untuk Mu Teman by Brothers 
BarakkAllah by Maher Zain 
Ada Cinta by Smash . . 

then letak animations , background picture . . 

aku hantar hasil kerja aku nih pada 19/4/2012 . . then , 24/4/2012 haritu aku present depan orang  ramai . fuhh -,- 
korang nak tahu aku present macam mane ? ? hahaha . tapayah tau lah . aku akan cerita part yang sangat bermakna jek okay . ? sorry . okay . jom baca apa aku present haritu . .

Assalamualaikum and Good Evening to our lecturer ,
Sir Mohd Syzry Affendy Bin Mohd Said .
and all my fellow friends .
now , I would like to present about My Life .
hope you alls like it :)

firstly , i want to introduce myself .
my name is bla bla blaa . . . .
...
..
.
bla bla blaa
.
..
...

now , you can see there . .
this my dad . and this my mom .
that's me ! and this my lovely little boy .
handsome right ? same like my Dad lol . ;P *gelakk
okay . this is my Happy Family . i love them so much . !
anyone can't take them from me ! :')

next is about my . .
first picture is my Happy Family , then my lovely cousins on Abah side . 
they already stay at UK now . *muka sedih . and then , my big family on Abah side .
next picture is also my cousins and my Aunts . when we're going to
Genting Highland on 2008 . next is also my family on Abah side .
we're going to Seri Petani Restaurant , Saujana Utama , Sg Buloh .
next picture is my lovely grandmom on Mama Side . 
I really really love her so much. ! :')
then , this is my handsome boy (little/younger brother)
and the last picture is my lovely cousins on Mama side .

the next slide is also my Sweet Memories . .
first picture is my lovely adopted sister , her name is Beha .
really love her .
next is my Best Friend Forever (BFF) , Puteri .
and then , this is my friends at school .
and this my first adopted sister , her name is Chiema .
i'm really love her ! now almost 4 years we're being sibling .
i'm proud of her ! thanks sis :')
then , next picture is my roommates at UiTM .
then , she's my lovely twin . but different parents . haha *semua gelak -,-
her name , is Aen .
next picture is my classmate at UiTM . then this is also my friends when 
we're going to A'Famosa Waterworld .
and the last picture is my classmate at KPM now :)
and i'm so sorry guys, 
i can't put the picture when i'm study at MAHSA . 
because the pictures when i'm at MAHSA with my friends is 
already missing -,-

okay , the next slide is about my . . . .
...
bla bla bla
---

okay . macam tuh lah cerita nye . . and aku sangat-sangat lah bersyukur sebab lepas jek aku present aku punya hasil kerja tuh , semua berikan tepukan yang gemuruh untuk aku . aku ada rasa nak nangis time tengah present nih tapi aku kuatkan hati . sebab bagi aku ini sangat-sangat bermakna . and for your information , kerja aku nih aku dah burn dalam CD . so , sesape nak tengok boleh lah pinjam CD aku nanti . tapi jangan dah pinjam kang tak reti nak pulang pulak . aku sepak kangg -,-

kalau nak ikutkan gambar untuk part sweet memories tuh , banyak lagi aku nak letak tapi tak berkesempatan . it's okay lah . next time aku buat lagi :') loveyouu !

sincerely ,
eykadania

Posted at 2:58 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -