Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
cara berkesan untuk remove timeline
hye kawan-kawan . sihat ? dah makan semua ? hehe . lately aku busy , final pon dah dekat . test banyak gila -,- then assignment berlambak . so jarang sangat dapat update blog . sebab nak update blog pon take time right ? so , aku decide tunggu aku free lama baru boleh update blog . but now , aku sedaya updaya curi masa untuk update blog kejap .

korang ada facebook ? haha . budak zaman sekarang kata "kalau tak ada facebook , tapayah hidup lah" . hehe . sedangkan cousin aku yg baru 4 tahun ke 5 tahun tuh pon dah ade facebook . usah cakap facebook , iPhone pon reti diguna nye . aku nih gagap-gagap jek nak tekan . takut salah . dia chill jek tekan-tekan -,- iPad pon dia tahu ape benda alah nye tuh . hamboi hamboii . budak-budak zaman sekarang jauh lebih maju iQ nye berbanding dengan budak-budak zaman dulu . moga iQ bagus ke arah kebaikan lah . jgn diminta benda tak baik pulak . tak elok tuh . hehe

eh eh . terlajak pulakk . aku nak cite pasal facebook tadi nih . dah jauh menyimpang pulak aku dah  haha . okay-okay . mari aku mulakan cerita . aku nih adalah salah seorang mangsa timeline di facebook . aku memang benci betol lah dengan timeline . ianya terjadi secara automatik tanpa aku tekan button untuk renew facebook . geram betol hati aku . semak gila ! rase nak lanyak-lanyak jek Mark Zuckerberg tuhh . haha . so , start dari facebook aku bertukar buruk , aku mula mencari jalan untuk tukar balik facebook aku kembali normal . memang banyak gila link yang aku jumpe . macam-macam lah . siap tengok kat Youtube lagi . tapi kat Youtube tuh semua tak boleh pakai punya . hampeh jekk . bazir masa aku tunggu die loading ape bagai . last-last aku terjumpa satu link kat blog someone . sangat simple . cepat pon cepat . 

Cara-caranya adalah korang bukak link cara remove timeline ) *link dalam bracket . then , korang baca dan ikut arahan nye tuh . confirm lah beberapa minit lepas tuh tak ade timeline lagi dah kat profile facebook korang . simple right ? hehe . good luck .

oh ya , ada peringatan . aku nih buat kat Google Chrome . so sesape yg guna Google Chrome tuh nampak lah perubahan facebook aku nih . then sesape yang guna Mozilla or Internet Explorer tuh  , memang korang tak nampak lah perubahan nye . hehe

Posted at 6:00 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -