Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
selamat tinggal
cuti sem bakal tiba ! nampak tak nampak tak ? ? nampak tak perpisahan bakal berlaku . ah kesah pulak aku kann . hahahaha . habis sudah 6 bulan aku kat sini bersama kawan-kawan baru sama ada kawan baru ataupun kawan lama . kawan lama ? ? err . siapakah ? hahaha . nanti aku cite kan . pelbagai pahit manis telah aku lalui semasa aku stay kat sini . salah paham , umpat mengumpat , dengki mendengki , gosip sini sana . ah tak sabar aku nak keluar dari ceruk nih .
firstly , aku nak say goodbye kat roommate aku . best sebilik dengan budak bilik aku nih . diorang terbaekkkk. ! sometime sekepala dengan aku . haha . gurau senda , gelak macam setan , mengumpat , study same-same . everything kitorang buat same-same . hmmm . i'll miss that time when i'm home T_T

inilah roommate aku .
kami berlima !
meh aku cite pasal sorang-sorang kat korang yek .
ekekek ;D

nurzahira aina binti md zainal
budak nih . orang Bangi , Selangor . tembam . omputeh kate 'cute' . ptfff -,- mesti die kembang kalau die bace nih . die ala-ala makcik sikit . die best . baik . tapi suke mencarut bile melatah . rase nak tempeleng die satu tan . bhahahah . die nih suke mengacau aku  time makan . itu perkara wajib . asal aku makan , ade muke die depan aku . mengacau aku makan . hadoyy . nasib baik aku nih baik hati ;P hahah . aku pon suke lah menyakat die . ah kesah ? ;P title yg aku bagi kat budak nih Si Pokok sebab die suke pakai baju warna hijau tiap malam -,- brr . then , aku bagi lagi title kat die Ayna Si Gomel sebab mamat yang die minat sangat tuhh Si Gonel kan . so , aku pon memandai le panggil die Si Gomel . bhahah

siti nurbahiyah binti sham
die pulakk . kitorang satu bilik bagi title kat die Buddy . sebab die kawan jek dengan sesape . die bukan kesah . then die nih pendiam sangat . susah lah nak dengar die cakap banyak . adoyy -,- and aku nampak die sangat manja dengan family die . err . tak banyak benda lah aku nak cakap pasal die . sebab die pendiam sangat . but , nanti bile dah pisah . aku mesti rindu nak dengar gelak die . die gelak pon buat aku geli hati . ekekekek ;D

nur ainaa syafirah binti hishamuddin
Si Tinggi ! haha . die memang tinggi gila . itulah title aku describe untuk die . ehehe . then , aku bagi title die Cikgu Bedah . sebab kitorang satu bilik pernah study group same-same and die lah yang ajar kitorang math . kehkeh ;P die nih syok jugakk . but sometime die ade buat jugak kecik kan hati orang . hee . it's okayy . katil aku tengah-tengah . katil die bersebelahan dengan katil aku (belah kiri) . kitorang before tidur , ade jek benda nak diborak kan . hahaha

nurul fatimah binti umar
die nih paling tua dalam bilik . tapi die paling kenit dalam bilik -,- kembangggggg ;D die nih kelakau . sometime banyak mulut . ade jek cite die . dah lah kuat tido ! hadoyy . katil kitorang bersebelahan jek , katil die belah kanan katil aku . kitorang selalu berbual-bual . sometime sempat bergossip jugak . bahaha ;D title aku bagi die adalah Si Busuk . actually title memang patut bagi aku sebab aku susah nak mandi . mandi pon lambat-lambat jek . hahaha . tapi aku tetap gelarkan die Si Busuk ;P then , kitorang panggil die Kak Yuyul at the same time aku gelarkan die Si Timah Gone-Gone pulak . err . sebab ? tah . bagi aku macam cute jek . bhahaha . trademark die 'kesah ?' . tak pon trademark die 'kesah pulak aku kan ?' . haaa . itulah ayat die . errr -,-

okay . then aku nak say goodbye pulak kat classmate aku .


budak bilik aku


ayna and ana

belakang kiri : hajar , nurul , buddy , aku , ecah , kak mahani , ana , sal , jieha , wany
tengah kiri : fadzly , alex , Sir Syzry , haiqal , acik
bawah kiri : ijat , aril , timah

yang buat peace tuh Timah . penumbuk sebijik tuh Auwalin or just call him Awal .
yang jelir lidah tuhh Matt , sebelah tuh wan . bawah tuh Niesa and Ayna

time nasyid :')
depan : timah , niesa , sal , ayna
belakang : matt , awal , wan

matt , alan , awal

timah , fyra , niesa

hajar , niesa , ecah , jiha , sal

nampak tak YB kitorang . bhahaha
his name Alex . 
tak semegah betol muke die . happy nye lah yek ;P

itulah sebahagian gambar yang dapat aku upload . boleh lagi nak upload bebanyak tapi takut korang jek yang bosan . ptff -,- so , aku upload jelah sikit . sikit ke ? ;P okay . kenal dah budak kelas aku , budak bilik aku . haa . kenal dah ? ade yang berkenan tak ? hahaha .

oh ye . tadi aku ade sebut bab kawan lama kan ?  haha . tak lah lama mane pon ;P aku just nak mention nama Awal atau nama sebenar die Mohd Auwalin Bin Khalili dekat sini . actully , die satu U dengan aku time kat UiTm dulu . so , kira kebetulan lah kitorang berjumpa kat kolej nih . dah lah satu kolej , satu course\ , satu kelas pulak . . memang kebetulan . Allah itu Maha Besar . .



and lastly , say goodbye to KPM College .
see you later .
hahaha

Posted at 6:57 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -