Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
siapa aku dihati kau ?
Kisah Kita

dua insan ralit berkawan . 
sering bertanyakan khabar berita . 
makin hari hati makin tertawan ,
kau melamar apakah aku terima . .

seronok melayari cinta ,
bahagianya hingga tak terkata ,
ber-dating ke sini ber-dating ke sana ,
hanya senyuman menemani kita . .

kau berjanji kepada ku akan setia bersama  ,
menyayangi diriku sepenuh hati ,
insyaAllah hubungan berkekalan hingga ke akhirnya ,
sama berdoa supaya kekal hingga ke mati . .

aku akui kau lelaki sweet ,
suka sangat memanjakan diri ku ,
benar ku katakan aku sayang kau sangat-sangat ,
hanya kau saja cinta dihatiku . .

makin hari makin pudar ,
warna cinta yg kita sendiri lakar ,
apakah punca cinta ini tercalar ,
katakan pada ku apakah ianya sukar ?

kau hilang entah kemana ,
membuat aku tertanya-tanya ,
kau senyap tanpa khabar berita ,
membuatkan aku ternanti-nanti kau dimana . .

aku mencari-cari ,
tapi tidak pulak dijumpai ,
kemanakah engkau pergi ,
kembali lah dikau kembali . .

apa yg aku rasa begitu perit ,
kau pulang tidak pon sekali ,
kini hati aku sakit ,
apakah kau peduli ?

kau kata kau rindu ,
kau mula call or text pada ku ,
hati ku gumbira tak terkata ,
kemudian kau hilang semula entah kemana . .

siapakah aku dihati mu ?
adakah cuma sehelai baju ,
bila rindu kau mula mencariku ,
jika tidak , kau hilang tanpa memperdulikan aku . .

hati sedih tak siapa peduli ,
hanya Allah menjadi saksi ,
benar aku terguris kerana mu ,
ku menangis tak berlagu . .

sudahlah dikau sudahlah ,
cukuplah permainkan hati ini ,
cinta kita mungkin tiada arah , 
cukuplah sudah sampai disini . .

sudahlah dikau sudahlah , 
tidak aku tersanggup lagi ,
pergilah dikau pergi lah,
tinggalkan aku sendiri . .


sincerely ,
eykadania T____T


credit to ,
capital E

Posted at 3:44 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -