Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
i'm sweet 20
haha . okay . 
umur aku sekarang dah mencecah naik ke angka 2 . 
ohmyyyy . 
macam tak percaya . 
macam baru semalam aku lahir . 
macam baru semalam aku jadi budak kecik nangis-nangis mintak abah belikan basikal . 
hahahahaha . 
ohmyyyy . 
dah tua dah aku . 
genap dah umur aku 20 tahun pada tarikh 21 Julai . 
dan aku bersyukur kerna aku masih bernafas di umur ini . 
amin aminn ya rabbal alamin . 

semalam dapat free call . 
tapi sorang pon aku tak call .
malas . tak ade mood nak gayut ah -,-
dan aku agak sedih jugak sebab ramai tak ingat birthday aku .
especially mereka-mereka yg rapat dgn aku . 
ya Allah .
sedih jugak la kann .
uhukkk *lap airmata jap
but it's okay . maybe dowg busy kott 
and ramai pon wish on fb jek . 
ade jugak wish on the phone tapi tak ramai sgt lah mcm last year .
almaklum lah dunia makin maju . 
iT canggih .
hahha

hadiah ??
so far , aku belum dapat hadiah dari sesape .
it's okay .
tapi seminggu befre birthday aku . 
mama and abah ade belikan beg laptop . 
harganya rm50 ke atas .
even mama beli just utk kegunaan .
tapi aku anggap itu sbg hadiah birthday aku :')
thanks mama abah ! muahhh

terima kasih utk Put ,
sebab malam birthday aku , die ajak keluar
celebrate birthday aku .
die belanja minum , die belanja makan .
thanks so much dear bff .
me love you ! :')

terima kasih jugak utk korang semua yg wish irthday aku .
thanks so much 
semoga Allah SWT merahmati kehidupan anda sekalian ,

Posted at 12:29 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -