Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
alhamdulillah
dengan berkat doa aku .
dengan harapan yang sangat besar .
dengan berfikiran positif .
syukur Alhamdulillah .
persahabatan yang dulunya keruh .
kini ,
telah menjadi jernih semula .
tiap perkara yg berlaku ada penamatnya
dan syukur sekali lagi penamatnya itu diakhiri dgn baik .
aku terharu yg teramat .

aku bersyukur ya Allah .
semoga perasahabatan kami kekal selamanya .

rindu nak dengar "lagu tido"
rindu nak bercerita before tido .
rindu nak bergossip .
rindu belajar math same-same .
rindu nak makan maggi same-same .
rindu kat KPM Ayer Molek kann ??
rindu segalanya .

semoga lepas nih ,
ape yg pernah terjadi dulu dijadikan iktibar utk kite .
semoga persahabatan kite akan terus bersinar cahaya .
terang menyuluh segalanya .
aku beruntung dapat kawan macam kau .
dan ,
terimakasih kerna sudi berkawan dengan diriku yang tak seberapa ini .
aku hargai segalanya .
terima kasih 
*wipe tears

I LOVE YOU , DEAR FRIEND . . !

Posted at 4:04 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -