Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
suprise for me ! !
ehemm . hye tawan-tawan . maaf dah lame tak update blog .  ke-busy-an sikit lah .  err . sikit ke ?? --' busy banyak actually . assignment berlambak . stress gila woii . arggghhhh *meroyan jap . before that , aku mintak maaf ye korang-korang semua . aku memangg nak update blog tapi tak ade mase . hewhew . so , aku amek mase sikit nih utk update ape yg termampu jek . busy tuh memang perkara normal bagi someone yg bernama student . okay stop it . berbalik pada topik asal . nih ha . aku ade benda nak cite kat korang . for me , memang sangat berharga lah . sweet memory ! memang aku appreciate tersangat lah kann . berlaku pada 22 July 2012 (ahad) kul 9 lebih malam . that time hari kedua berpuasa . berbuka di bilik member kat bilik 206 Kamsis Khadijah di KPM Beranang

cite nye macam nih . first day puasa , memasing opkoross le kann balik rumah berbuka dgn family . kan kann ?? haaa . hari keduapulak  , member aku Suha , Nina and Awe ajak berbuka sama-sama kat bilik diorang kat 206 . aku pon okay jelahh . Ziha pon okay jek . the best moment when ramai gilerr berbuka kat bilik 206 . sume nye member2 kitorang jugak . ade Fina , Diya , Shida , Yana , Tyra , Bella . . okay . lepas berbuka . aku and Ziha study kat bilik diorang jugak . saje lepak situ . buat assignment Mathematics . then , tgh buat kerja . si Ziha ajak pergi toilet . kate nye sakit perut sangat . ah pulak dahh . aku nih da la jenis bukan kaki tandas . tapi kebetulan that time memang aku nak ke tandas jugak . nak eyakkk . perut itew akitt angat . hahahahahaha . okayy , dalam jamban pulak . Ziha memang lame gilerr . tah apo dibuek eh tah dalam jamban tuh lelamo tah . haihh . aku tunggu luar . nampak Shida and Yana lalu . and tak lame lepas tuh nampak pulak Suha and Awe lalu . aku tanye diorang berdua pergi mana . Suha kate jumpe kawan kat cafe . lol . kfinee . and aku memang tak expect ape-ape pon . so , aku buat bodoh jelahh . leka punye leka , eh eh pompuan dalam jamban tuhh . hamboii . tak jumpo pintu ko apo ?? -,- tunggu lagi . lama tuh keluar jugak Ziha . fuhh . lega lettew ;D then gerak ke bilik . aku bukak tombol pintu . eh eh bilik gelap . then aku masuk dulu . tetibe Suha bukak lampu . taraaaaaaaa~ suprise ! Diya sambil pegang kek , Fina , Shida , Yana , Bella , Suha , Awe , Nina , Tyra and Ziha  nyanyikan lagu birthday utk aku . ohmyyyyy . hamek kau !  terharu gila doee . perghh ! kau boleh bayangkan tak situation aku that time ??? memang aku shocked gilerr . aku seriously tak expect lagnsung ade orang yg sudi nak celebrate birthday aku weyy . happy ade , terharu ade , sedih ade . everything la aku rase . dah nak nangis dah aku that time tapi aku cover jekk . memang aku rasa dunia nih aku yg punya sorang . hahahaha . terbaikk ! sayang korang . rawrr~

guys , 
thanks for the butterfly cake ! 
sedap weyy . besar gila kek tuhh . 
aku happy sangat . awesome !
susah payah je korang demi nak celebrate birthday aku . 
even baru kenal berapa hari , berapa minggu . 
but , aku harap kite biarlah kekal bersahabat . 
kalau boleh biarlah kite nih seumpama adik-beradik .
susah senang kite bersama .

guys , 
thanks sudi kawan dgn aku .
thanks tahan dgn perangai aku .
thanks faham aku .
thanks for everything . 
thanks so much ! !

guys , 
sorry kalau aku ade guris kan hati korang .
sorry kalau aku kuaja .
sorry kalau aku selalu buat korang menyirap dgn aku . 
sorry kalau aku buat korang rase menyampah dgn aku . 
niat aku hanya nak buat korang senyum selalu . 
sorry . 

sincerely
eykaDania

Posted at 1:17 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -