Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
keredhaan
(⌣́_⌣̀) 
aku taknak berharap lebih-lebih . 
nanti aku yang kuciwa . 
kang tak memasal aku yang meleleh lebih . hahahaa . 
tah la weyy . ape nak jadi , jadi lah . 
aku serahkan segalanya pada Allah swt . 
biar Dia yang tentukan hidup aku dengan sape . 
jodoh ajal maut rezeki takdir itu semua kerja Allah swt . 
aku tak berhak nak ubah nye pun . 
sometime rase kitorang nih just friend . but sometime rase macam lebih dari kawan . 
eh tah lah . 
aku sebenar nye tak tahu lah nak percaya atau tak , nak terkejut atau tak yang die cari aku selama nih . 
hmm . 
aku nih sape je lah . aduh aduhh . bukan lah nak kate ape . 
tapi aku sangat merendah diri lah sekarang nih . 
aku nih dicpta dengan beberapa kekurangan . tapi aku bersyukur . 
dengan kekurangan yang ade pada diri aku , 
ianya bukanlah penghalang untuk aku kejar impian aku dan masa depan aku yang cerah bersama family . 
ade jodoh , ade lah .
kalau tak ade , ape boleh buat .
semua orang nak kan jodoh yang terbaik 
at the same time sebenarnya nak jodoh yang handsome cantik comel .
manusia manusia (¬˛ ¬") brr
k chill . baik gua tido . mata dah menggedik .
baik tidur . segarkan kepala otak .
krohh krohhh







Posted at 3:11 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -