Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
KPMB memories
hye hyee . assalamualaikum wbt . sihat ?? dah makan ?? okay . aku tatau nak kate ape lah . cukup untuk itu je lahh ye . kbyee . err . agaknya dapat cap 5 jari kat muka aku tak ?? hahahaha . k k , aku cite . tapi before aku nak cite ape-ape . aku nak mintak maaf dulu lah kat korang . sebab aku dah lama tak update blog . kau kau dan kau kena maafkan aku . cepat . kalau tak maafkan , aku comolot kau . ngahaha .

aku busy gila since jadi student kat KPM Beranang nih . hadoyy . almaklum lah kan best student kann . itu ini semua nak mention nama aku . ececehh . poyoo . nampak tak keriakkan die disitu . nampak tak nampak tak ?? memang mintak kaki betol name nye nih . hahaha ;P pening aku sebenarnya . itu ini semua nak dibuat dlm keadaan rushing . sampai tak tentu arah dah waktu tidur aku , waktu makan aku . waktu untuk aku study sendiri pon dah terganggu . boleh jadi slim river aku nih kannn . hoho . *perasan . but it's okay . itu bukan penghalang untuk aku and semua batch aku untuk jadi best student . kann ?? ;P even aku tengah terkuntang-kanting , tengah di awang-awangan . tapi aku tetap akan struggle and do the best for this sem and for sem yang akan datang jugee .

selama aku kat sini . so far so good . aku happy sangat . syukur Alhamdulillah . even sometime rase dah tak terpikul tanggungjawab aku as a student . ewahh . mcm pasrah jek ;P walau perit jerih suka duka gelak tawa mana pon , aku akan tetap cuba untuk bertahan di "gunung kejayaan" ini untuk capai ke puncaknya . insyaAllah . fuhh ayat gua derr -,-'

aku tatau nak luahkan macam mane perasaan aku bile bercakap tentang persahabatan . but ape yang boleh aku katakan so far so good lah . kawan-kawan okay dengan aku . almaklum lah , kite manusia biasa berbuat salah sometime tanpa kite sedar . orang kecik hati dengan kite , mane kite tahu . kite tak perasan kann . aku tahu aku lasak , nakal sangat , suke menyakitkan hati orang . maaf lah kawan-kawan . aku akan cuba untuk ubah diri aku . insyaAllah . yang penting , aku sayang kawan-kawan aku even baru kenal jek pon kan . tapi aku anggap semua sahabat aku dunia akhirat . trust me :)

lets me story one by one .

minggu orentasi
ahh tapayah cakap bab orentasi . tak terkata hoii . krem otak aku . perut aku nih ha migrain tahu tak migrain ;3 yang penting , Allah SWT tahu ape aku ape aku rase , ape kawan-kawan aku rase time nih . sakit weyy . sakitt . tapi lagi sakit time orentasi kat KPM Ayer Molek kott  (⌣́_⌣̀) nih gambo nye . tapi tak semua lah . heh  . mampuih le aku nak upload 100 lebih gambo . putus pulak urat jari aku kang . kau jugee yg menyampah nak tengok kann ;P kbyee
antara lect yang ade .

faiz & mirul (abang sweet)

myn

mana aku ?
nampak tak muke kepenatan aku disitu ? nampak tak ?
tuh dah naik lengan baju aku tuh . 
sobab den nak sosah org yang suko buli den dgn kawan-kawan den ;P



awalin

wan & ady 

diya

yana 

yana kate aku dlm gambo nih mcm gengster -,-'
memang pon . aku nak belasah org yg suke buli tuhh . wekk ;P

makan time !!
ya Allah , part ini aku rase paling bahagia . hahaha


see . lesung pipit mirul . sweet kann ?
call he "abang sweet" . kahkah ;D



tunggu duit tak jatuh-jatuh . meroyan le ;3
nampak tak betapa frusted nye aku disitu ? nampak tak ? ;P

oc

ayahanda (pengarah KPM) serta pengiringnya

and his birthday cake <333

ini group aku : RENTAP



lepaking 
suatu hari . hari khamis . waktu koko . LOL . bapak skema ayat (⌣́_⌣̀) aku , syieda , bella kelab Silat Cekak (before ditukarkan ke kelab lain) . Ziha , Yana , Suha , Diya , Fina kelab Kembara . Hawa plakk Bola Jaring . petang tuh kelab aku yang paling lambat habis . then bile dah habis koko , aku call Hawa and tanya die kat mane , Suha mane , yang lain mane . . Hawa kate die and diorang sume ade kat bilik .  aku pon bagitau lah pada Syieda and Bella yang diorang semua tgh tunggu kat bilik and kitorang gerak balik bilik . dah sampai area hostel tak lame lepas tuhh Hawa call balik . kate nye "kitorang tunggu kat depan padang lah sebenar nye" . punye lah gelak sakan diorang time tuhh . aku bengang jek . da sampai hostel pulak kott . da lah jauh jalan dari hostel ke padang -,-' pffftttt . pastuh dah sampai padang . aku diam jek . Hawa kate aku tacing . ade la sikit . gegedik je . ngahahahaa ;P pastuh gerak pergi pasar malam . dalam sambil gerak ke sana . nampak tak gambar bawah nih . sempat posing dulu . snap gambar ape bagai . tadaaaaaa.~

Berbuka Puasa dengan Mentor (sir Saizam)
yang ini paling ohsemmm gilerr ! time nih kalau tak silap aku 15 September 2012 hari rabu di Budyz Restaurant , Broga . . . terbaikkk wa cakap lu derr . makanan die memang the best lah . rugi sape yang tak join . and rugi sebab mentor korang bukan sir Saizam . rugi rugi . memang rugi (¬͡͡˛ ¬͡͡) k sila bunuh diri anda k ;P ekekekek . macam-macam makanan ade . ade kentang gorang , ade wedges , ade tosei . yang utama nye ade nasi beriani dengan ayam die tuh . pehhh . sedap die tuh jangan disebut lah woii . memang tak terkata . sampai jilat jari taww . air pulak macam-macam jugakk yang ade . ade 5 ke 6 jenis air . tak terhabis pon air nye . dah kenyang perut memasing . ape lagi . terawih hoii . sila merajinkan kaki anda ke surau atau masjid yang berdekatan okayy . yang si Abang Sweet aku sorang tuh tak lepas die dari wedges tuhh . selagi tak habis , selagi tuh melekat kat meja makan . padahal dah lambat nih nak solat . hadoyy . laka-laka lah awak nih abang sweet hoii . hahahahaha . aku yang bagi title "Abang Sweet" untuk Mirul . sebab lesung pipit die tuh ha . sweet gilerr . memang cair kalau engok . hadoyyai . sudahnya melekat nama 'Abang Sweet' tuh . haha . overall memang happening gilerr . ohsemmm ! even ade salah faham sikit lah .but it's okayy . thanks pada yang memeriahkan keadaan . Nana , Fify , Marisa , Syieda , Hawa , Mirul , Nad , Faiz , Pyka (sem 2 and my roommate) , Rahim (sem 2) , Ecah (sem 2) , Zaf (sem 2) ,  Athirah (sem 2) , and ade lah 8-9 orang lagi senior2 yang join . aku tak kenal and tak tahu name -,-' maaf . 



antara senior-senior yang ada . 

Kamsis Siti Khadijah Raya
raya bilik ke bilik (kawasan Khadijah) . ini pon memang ohsemm gilerr ! happening and enjoy . macam-macam makanan masuk perut aku . punye lah suke perut aku . cacing kerawit dalam perut aku nih pon makan sambil berjoget-joget goyang buntot lagi nih nampak tak ┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌  eh eh . hamboiii  (⌣́_⌣̀) suke nye die ye . "sukanya bila die ceria ♬♪♫ " . opsss . ternyanyi lagu iklan pampers pulokk . bhahaha . sebenar nye banyak bilik aku raya . tapi tak termampu nak upload sume gambo . maaf la yekk . ini jek yang mampu aku upload >,<'
bilik 206

bilik 208

bilik 207

bilik 211





bilik 303


bilik 304
*bilik ketua kamsis nih hoii  (⌣́_⌣̀) 

ini bergambo kat bilik pulokk . hewhew

ada orang datang beraya bilik kitorang pulokk . 

ade sorang lelaki jek kat situ . 
sesat ??
kau tahu sebab ape die sesat . 
die tuh Ketua Felo hoii .
and he's also my lect for LVT subject .

see . my "Bapak" . haahaha
sir Saizam awesome !

gelagat budak bilik aku -,-' *garu kepala aku dibuatnya . hadoyy

tiga-tiga gambar atas nih dah macam korea pon ado .
ala-ala Oppa Ganam Style ek sebut nye ??
tah lah . ta reti aku nak nyebut kejadah tuhh 
bukan minat pon korea korea nih >,<

dan ini lah kami sebilik ber-6
barisan depan sem 1 : aku (tudung biru bercorak) , myn , ziha
barisan belakang sem 2 : pyka (tudung hitam) , fitrah , wana
**senior bilik aku memang the best . diorang sportink . boleh kawtim .
and diorang byk bagi support and advices . thanks so much ! <33

Raya KPM Beranang ft. KKTM Beranang
yang ini aku rase agak awesome lah jugakk kann . hoho . 









.
.
.
_

BIRTHDAY'S CELEBRATING 

2/7 - birthday Nina
tk celebrate pon . sebab masuk kolej pon 3/7 . then bukan kenal pon . hihikk . tapi bile dah kenal . kitorang wish birthday die even lambat . tak salah kan ? :') love you Nina !

21/7 - birthday aku
k time nih . aku nak cerita nih . be attention k . ececeh . poyo . memang mintak kaki kuasa kuada heat lembu netol lah . hahaha . k time birthday aku adalah hari sabtu . that time balik rumah ah . ape lagi . mana tahu kott kat rumah ade yg nak celebrate birthday aku tapi hampa . just dapat wishes jek . bersyukur eyka bersyukur . lol (⌣́_⌣̀) k then ahad petang nye aku balik . malam tuh lepak bilik Hawa and the geng . tengah buat kerja . then Ziha kate sakit perut .aku pon at the same time menang sakit perut . tapi boleh tahan . Ziha paksa ajak pergi jugak . lol . pergi je lah . melulu cari jamban !! hahahaha . then eyakk punya eyakk . aku keluar . Ziha bajet takut . die tanye aku "eyka . mana kau ? jap ek . aku sakit perut nih . jap ekkk . aduhh" . aku tunggu je la depan bilik air tu . memang aku tak fikir ape2 pon . tetibe Diya and Fina datang bilik Hawa . Syieda and Yana pulak datang . then tetibe nampak Suha berlari balik ke bilik . persoalan nye bile die keluar . bukan ke tadi die kat bilik dgn towel purple die tuh (¬͡͡˛ ¬͡͡) pepelik je die and Hawa . aku tanya , die kata jumpe kawan . k finee . Ziha still lagi bebel dlm jamban tuh suruh aku tunggu . then Ziha keluar die kate ah puass . legaaaaaaaaaaa . LOL . hahaha . sengal . then jalan la ke arah bilik Hawa . tetibe gelap . Ziha suruh aku bukak pintu . aku bukak then time aku nak bukak lampu , tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ surprise . Happy Birthday To You , Happy Birthday To You , Happy Birthday To Eyka . Happy Birthday To Youuuuuu ♬♪♫ . . " ya Allah . seriously i'm shocked !!!!! ya Allah . tak terkata aku . then Ziha gelak2 sambil kate "puas aku taww duduk dlm jamban tuh . siram air je . jirus sini jirus sana . hahaa . " . aku gelak . ya ALlah . gembira sgt weyy . memang tak terduga . ya Allah . mulalah sesi potong kek , suap-menyuap , gurau senda . sumpah derr , kek die besar gilerr . Suha yg bawak . die kate aunty die buat . bentuk butterfly warne pink . ohmyyy . rupanya diorang dah lama pakat nak surprise aku . ciss . diorang share duit buat kek and bagi aku shock gilerr2 . nasib aku tak ade heart attack (⌣́_⌣̀)  thanks sangat Suha . aku hargai sangat . sampai sanggup pergi Gombak dari Rawang amek kek kat makcik kau then gerak balik Beranang . ya ALlah . thanks jugak pada yang kaki pakat tuhh . Hawa , Diya , Ziha , Syieda , Nina , Bella , Fina , Tyra , and all yg ade that time *lap air mata* uhukkk . gambar ade . video pon ade . later la aku upload :')

21/9 - birthday Hawa
kitorang dah pakat 2 ke 3 hari before that . aku and Ziha ade class . so Suha kata die keluar pergi Tesco dgn Zaf senior bilik diorang . share duit beli cake . then senja tuh abang Bella datang . Hawa teman . blablabla . Bella keluar saje amek angin jenjalan . dah sambil tuh Bella beli kek . nah ! hamek kauu ! 2 bijikk kek . surprisseeeeeeee!! hahahahaha . habiskan la kek kau 2 bijikk tuhh . padan lah kau ;P then Hawa kena buli . kena telek air longkang kat muka . kena tanah campu losyen . campur serbuk sabun basuh baju . telek2 kat baju die . then die nyorok kat jamban . ape algi . kitorang simbah die dari atas . kuyup !! hahaha . padan mukaaa !!! ;P i love you hawa ! gambar and video ?? later la .

3/11 - birthday Suha
bawak Suha pergi Metro Point Kajang and satu hari suntuk kat sana . hamboiii . tak fikir penat pon . tak rase . sampai kolej ya Allah ya rabbi (⌣́_⌣̀) memasing mengeluh penat la sakit kaki la itu la ini la . not celebrate cake of her birthday . sebab nak buat lain dari yg lain . atas permintaan Tyra . kite surprise hadiah sorang satu utk die . so , aku hadiahkan die sepasang baju kurung . bile tengok die pakai . seriously i'm touched . ohmyyyy . tersenyum aku . aku rase macam die appreciate la ape buat utk die . thanks Suha . and thanks selalu urut aku bile aku headache , and thanks jage aku time sakit . thanks so much . love you !! :')

then birthday Yana , Bella dah lepas time cuti sem . birtday Tyra bulan 12 nanti . lol . birthday Ziha bulan 1 . insyaAllah bukak sem nanti kite celebrate k . hihikk .
-
-
-

itu lah antara peristiwa yg ade . actually , banyak lagi peristiwa yg ade . tapi later lah aku cite balik . jari dah krem hoii . hadoyy -___-' aku kena tempah kedai urut jari nih gamak nye . 

jap . nak lagi ?? nakk ?? 

nih . hamekk kau . 



perasan tak muka sebelah aku ada muka iras2 Zila Jalil ??
alaaaaa . yg retiss tuhh .
perasan tak ?
bangga kejap bergambor dgn retiss ;P

okay kay .
Assalamualaikum wbt .

( ˆ⌣ˆ ) 

Posted at 5:52 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -