Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
miss you all !
haihh . berhabuk blog aku . lama gilerr kan aku tak post . rindu aku tak ? rindu tak rindu tak ?? baik ngaku rindu . kalau tak , aku bunuh kau guna garpu . ngahahaaa . eh eh kite lupe ah . Assalamualaikum semua . hyeeeee *lambai2 tangan . nampak tak kite kat sini nih . *eksaited nye -__- k k dah . hewhew . aku tgh busy dgn final exam nih . haa . sebab itu le aku meroyan je manjanggg . tak betol . stress punye pasal . sampai haritu kena tahan wad sehari dua kat Hospital Kajang . padan muke aku . ehh . haha . nasib baik Hospital Kajang taww . kalau Hospital Tampoi tuh aku masuk . tak ke naye je aku . haihh .
oh ye . tahu tak aku dah nak habis sem . haha . tak sabau nak masuk sem seterusnya . and hopefulyy result for this sem biarlah tak ade paper yg failed . insyaAllah . target gua nak dapat 3 pointer . kalau gua tak dapat , gua datang kat lecturer , gua pegang bahu die , gua gegar2 die . haaa . nampak tak nampak tak . geram nye aku kat situ . garang tak gua garang tak ?? miahahahaa . k perut gua nih meroyan . tak sudah-sudah sakit dari semalam . mintak kaki betol lah . lol . dah dah . k tataaa . Assalamualaikum . muahhhh ;*

Posted at 5:23 PM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -