Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
cuti sem yang bosan tapi menarik
hyeee . Assalamualaikum . salam 1 Malaysia . kite tengah makan cadburry nih . nak tak nak tak ?? err takyah ah . sibuk je nak makan orang punyerr . beli ah sendirikk . hihikk . kite tengah cuti sem . haa . sebab tuh ah kite guyang kaki jekk nih . tak nampak ke kaki kite berguyang-guyang nihh . nampak tak ? *baik kau cakap nampak , kalau tak aku bunuh kau guna cangkul . grrr !! . ehemm . ehehe . cuti sem tinggal berapa minggu jek tinggal . oh cuti sem kali nih aku manfaatkan nye betul-betul . stay at home 24 hours . makan tido online . merayap kalau rase ade geng nak merayap . sumpah bosan !! pergi cari kerja ? oh Tuhan . aku rasa malas nak cari kerja . for me , cuti sem , inilah masa untuk aku rehat sepenuh masa . sebab kat kolej aku dah perah otak . banyak sangat dah aku perah . sampai dah tak ade ape nak leleh . leleh airmata je laa yang mampu . uhuk uhukk . cewdihh (╥﹏╥) i think better i stay at home and just be like a bosssss . hahahaha *gelak jahat* . err . hamboii . tak sopan nye gelak aku .

and aku tengah geram nih . geram sangat . rase nak terjun katil (⌣́_⌣̀) eeee . geram lah . elaun tah bila nak dapat (╮°-°)╮┳━┳ (╯°□°)╯ ┻━┻ *haaa . kan aku dah campak kerusi . haihh . geram punye pasal . padan muka sape yang kena kerusi tuhh . ekekekek . elaunn 1k lebih . kalau setakat sehengget dua takpe , aku halalkan . ini ribu k ribu . ergghhh ! sakit jiwe aku . everyday aku pergi atm machine check da dapt ke belum . tapi hampeh . yang buat aku rase menggaru muntot tak sudah nye adalah tiap kali aku check , acount aku just naik 1 sen .  1 sen la tak sudah-sudah . kalau macam tuhh . aku kahwin cucu 14 orang pon belum tentu elaun aku settle . ciss ! marah nih marahh (¬͡͡˛ ¬͡͡) nampak tak muka marah aku nihh . haaa . gigit kangg . haa . eeee .

aku ingat cuti sem nih , no more tension lahh . rupanya makin aku tension . gara-gara elaun . alah alahh . penat la jemah hoii .

result tak lama lagi nak keluar . berderau jantung . aku target 2.5 above . insyaAllah . kalau dapat pointer 3 lagi bagus . korek hidung depan public pon tak rase bersalah . ekekek .

hujung bulan nih nak balik kampung . what the happy news . wow !! i like it . lama gilerr tak jumpe wan and atok kat kampung .  aku and family jarang gilerr balik Pahang . sebab jauh . then Abah pon bbusy . Abah nih kerja on call . so kalau kawan die call kate ade operasi , so kenalah operasi . tak kira masa dan ketika . so that why la susah sikit . haa . lagi pulak . aku busy dengan study aku . nak mencangkung aku dibuatnya kalau cakap pasal study aku . alah alahh  (⌣́_⌣̀)


tahun 2012 dah nak habis . tahun 2013 bakal menjelma . 
makin meningkat le umur aku . cecah 21 . alahhhhai . tuanya lah (╥﹏╥)
sedih betul . hm hm . 
takpe lah . dengan ade nye cadburry di mulut ini , aku sanggup . 
biarlah aku sendiri pujuk hati yang lara nihh . hm hm . 
eh hari masih pagi . selamat pagi kawan-kawan . 
maaf tak gosok gigi lagi . perut lapar , balun je la makan . hihikk . 
syhhh . jangan bagitau sesape . 
nanti kitee belanja awak gule-gule lulipopp ekk . alaaaa boleh la boleh laa . ekekekee
comolot sikit . muah muahh . 
tataaa . 

Assalamualaikum wbt .

ヽ(^。^)ノ


Posted at 10:54 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -