Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
birthday surprise for my lovely Girl
*sorry lambat update entry nih . busy yg terlampau tahap kritikal . .


okeyy . sume nih adalah idea aku . nak celebrate birthday adik Beha pada hari ahad 30/10/11 . actually , seminggu sebelum tuh kitorang dah first meet kat KFC Tampin . ade member aku Puteri atau dikenali sbg Put and Miera atau lebih dikenali sbg Mak Daten (sbb die mmg serupa daten) . . opkos lah mesti ade dowg . mane aku ade , kat situ dowg ade jugak . hehe . mase tgh makan makan tuhh , aku saje tanye Put "next week kau free?" put kate die free . aku saje lah cakap "jom jalan Melaka , next week birthday die" . put on jekk . die kan mmg kaki jalan . haha . lepas makan makan tuh , kitorang lepak sume blabla . utk tahu ape aktiviti kitorang buat , sile bace kat entry sweet moments between us . hah . kalau dah bace kat entry tuhh , br lah boleh bace kisah dibawah nih pulakk . *kira mcm sambungan nye lah nih . hihi

29.10.11
bersamaan hari sabtu jam 11 pagi . Miera ajak pegi Melaka . kate nye "nak jumpe laki aku" . yg aku nih pulak br nak ajak Put pegi cari hadiah . sudah nye sume pegi Melaka . . aku , Put , Ajak (bf Put) , Miera . . bf Miera ade kat IKBN Alor Gajah . die belum abes study lagikk . so , jumpe lah die kat sane je lahh . rindu bona kek laki eh tuhh . hadoyy >,< dah puas dowg dua orang tuh datingg , kitorang gerak nak balek . dalam perjalanan nak keluar dr kampus IKBN tuh , asal boleh jek mak daten nih dlm kereta toleh belakang kereta siap tonggeng 90' semata mata nak lambai laki eh tuhh . . masyaAllah . dgn penuh emosi nye mak daten sowg nih haa >,< mulot nye pulak tak abes dok bebel jekk . "oh my baby , i miss you" . . "mane bby aku . haa . tuh die . byeee (sambil lambai)" . . yg tak bole blah nye ayat die "sayangg die . rinduuuu" . . lol . hampeh betol . dah datingg nak dekat 2 jam , br pisah bape minit dah rindu ? apo pon tak boleyyy . haa . lepas kua jek pintu gate IKBN , bole pulak mak daten nih soh berhenti sat . pasal nye nak aemk gambar sat kat depan IKBN nih haa -,- ya Allah , saba jelahhh . haha . dah amek dua tiga kali gambar , kitorang pon gerak . . then , memaseng tanye nak pegi mane pulak lepas nih . put tanye aku nak beli hadiah kek mano . aku cakap tak kesah . . tp mak daten nih pjg akal . kate nye "kalau pegi pantai , best nih . sedap nih . ade pulak Cyap bawak camera tuh kan . haa . bagus sgt lah tuh" . . hahah . sumpah tak bole blarr . so , kitorang pon pegi jek lahh Pantai Tanjung Bidara , Melaka . . lepas pegi pantai , beli hadiah blabla , balek rumah . . then , lepas senja pegi pasar malam :)



Puteri with her bf , Ajak
die gelap pasal aktif dgn rugbi .

p/s : kalau nak tgk lagi gambar byk byk , tgk kat fb aku jek lahh ekk . hehe

30.10.11
pagi nih , aku bangun awal . awal ke ? -,- jam 12 tgh hari time matehari mencacak br aku bangun . haha . bangun , siap siap , wangi wangi . . then , kua dgn Put pegi kedai kek . . budak budak laen sume dah standby kat Koptiam Tampin . . lepas beli kek , jemput Wanny pulak . then , pegi Kopitiam , ready kan kek , camera ape sume . . then , aku dgn Put jemput pulak si Birthday Girl iaitu adik Beha aku tuh haa . . bile dah jemput , otw pwgi Kopitiam , kitorang saje lalu belakng Koptiam . sbb aku and Put fikir , dowg kat depan . . so , si Birtday Girl nih tatau ape ape lah . sekali engkauu , lalu belakng Kopitiam oke dah , lalu pulak kat tepi Kopitiam , nahhhh hamekkk . KANTOI. ! ! mule nye dowg dok depan Kopitiam . alih alih ktowg balek , dowg dah ready duduk kat tepi Kopitiam tuh haa . . kek , hadiah , sume Birthday Girl dah nampak ;/  hadoyyyy . . aku dgn Put dlm kereta tuh dah sumpah menyumpah dah dendiam . si Birthday Girl kate , die tetap terkejutt sbb die tak sangka aku and the geng nak surprise kan utk die . hikhokk . nak nanges konon . chill lah sayangg . ini pon surprise yg tak menjadi . hampeh . takpe , taon depan cube lagikk ;P





adik aku with his gf , Ieya . .

Aiman




.
.
dah puas lepak Kopitiam . kitorang pegi karoke pulak 3 jam .
free of charge weyhh . haa . kau adee ? ;P
ini sume for my Birthday Girl . aku tau die nak nyanyi lagu fav die .


p/s : kalau nak tgk lagi gambar byk byk , tgk kat fb aku jek lahh ekk . hehe

seriously aku happy sgt sgt . tp tatau lah bagi adik sayang aku nih haa . happy tak yunkk ? ? ehehe . even agak penat sehari suntuk keluar . . and tak cukup tido . excited nak keluar punye pasal , sampai tido pon tak selera dah . haha . bg aku sgt happy gila lah . gelak ketawa , senyum bagai semua . . seriously mmg gilaa happy kott . huhu
okay , itu sahaja lah kott yg aku nak update . yg penting aku puas , aku happy . . tgk die smile pon dah cukup buat aku mamai .bole lupe sume masalah bhai . haha
sayang die gila punya .

I LOVE YOU ! <3

Posted at 4:36 AM | 0 comments

|
queen master

Facebook | Twitter
Hai I'm NorSyafika Dania .
Eyka dania for short .
welcome to my diary , a part of mysoul story .
thanks for coming .

visit here !

Credits

Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
re-edit : boo

- END -